GPRS inden for rækkevidde
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-06-03 16:38

Hey

Jeg har Telmore abb. og her i eftermiddag er ikonet for "GPRS er inden
for rækkevidde" dukket op på min SE T610.
Jeg har ikke afprøvet noget.

M.v.h
Niels

Fra : Fischer

Dato : 23-06-03 17:37

> Jeg har Telmore abb. og her i eftermiddag er ikonet for
> "GPRS er inden for rækkevidde" dukket op på min SE T610.
> Jeg har ikke afprøvet noget.

Det lyder spændende!
Desværre er der ikke kommet noget på min endnu ......

--
*Fischer
Nu kun 8 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-06-03 18:19

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har Telmore abb. og her i eftermiddag er ikonet for "GPRS er inden
> for rækkevidde" dukket op på min SE T610.

Telmore / Amagerbrogade 3G / 23.6.03 = GPRS-intet net !
Venter stadig spændt.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-06-03 20:08

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote:
> Jeg har Telmore abb. og her i eftermiddag er ikonet for "GPRS er inden
> for rækkevidde" dukket op på min SE T610.

Signalet forsvandt igen ca. kl.19.30
Århus N-Hinnerup.

M.v.h
Niels

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-06-03 21:35

> Signalet forsvandt igen ca. kl.19.30
> Århus N-Hinnerup.

Hvordan har du sat telefonen op til det?

Jeg har en T-65, og man skal angive noget APN navn, bruger ID, og password.

Jeg regnede bare jeg kunne smække mit TDC kundenummer ind, men hvad med APN?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-06-03 08:20

> Jeg har en T-65, og man skal angive noget APN navn, bruger ID, og password.

> Jeg regnede bare jeg kunne smække mit TDC kundenummer ind, men hvad med APN?

APN er bare »internet«.

Claus

Fra : Søren C

Dato : 24-06-03 17:49

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Jeg har Telmore abb. og her i eftermiddag er ikonet for "GPRS er inden
> for rækkevidde" dukket op på min SE T610.
> Jeg har ikke afprøvet noget.

Hvorfor ikke bare vente til d 1 juli?
I vil sikkert ikke kunne noget inden da alligevel...

Venligst