Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt OT? Panasonic AA 2000mAh NiMh ???
Fra : GRISEN

Dato : 23-06-03 15:56

Fra : Claus Smith

Dato : 23-06-03 17:05

Kan kun sige god for både Firmaet og batterierne, har handlet der de seneste
to år og bruger udelukkende Panasonic 2000 mah i mit Nikon Coolpix 2100, så
du kan trygt købe dem der.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Flemming Kjær

Dato : 23-06-03 20:17

Jeg har brugt Panasonic AA 2000mah NiMh i ca ½ år med tilfredshed.
Jeg har en Minolta Dimage7 som er meget mah-sulten, så jeg bestilte 4 stk.
Niross 2300mah NiMh
ved elkuglen i går aftes. De kom med posten i dag. Det kalder jeg
superhurtig levering.
Hvordan de er i brug ved jeg selvfølgelig ikke endnu.

Flemming

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med www.elkuglen.dk
>
> Nogen der har erfaring med Panasonic AA 2000mAh NiMh

<http://www.elkuglen.dk/cgi-bin/sh000000.pl?REFPAGE=http%3a%2f%2fwww%2eelkug
len%2edk%2facatalog%2f&WD=nimh%20aa&SHOP=%20&PREVQUERY=SS%3daa%2bnimh%26PR%3
d%2d1%26TB%3dA%26SHOP%3d%20&PN=Elkuglen_Online_Professionelle_genopladelige_
batterier_20%2ehtml%23a227#a227>

> *
> Jan
>
> Håber ikke der er en dk.fritid.foto.digicam.tilbehor.batteri gruppe som
jeg har overset.

Fra : GRISEN

Dato : 24-06-03 01:43

On Mon, 23 Jun 2003 21:16:40 +0200, "Flemming Kjær" <flemming.kjaer@oncable.dk> wrote:

>Jeg har brugt Panasonic AA 2000mah NiMh i ca ½ år med tilfredshed.
>Jeg har en Minolta Dimage7 som er meget mah-sulten, så jeg bestilte 4 stk. Niross 2300mah NiMh ved elkuglen i går aftes.

Lyder godt... tak for info.

Jeg kiggede også på Uniross 2300, men i tråden "2300mAh AA batterier" fra 20/6 22:13 er der 2 personer som har oplevet problemer med Uniross, men 1 person som
har gode erfaringer med Uniross...
Derfor vil jeg meget gerne høre nærmere, når du har fået lidt erfaringer med dine nye Uniross 2300'ere.

pft.
Jan

Fra : Brian Lodahl

Dato : 24-06-03 06:34

Supplerende spørgsmål:

Hvad med Panasonic AA vs GP's AA batterier ? -hvad bør man gå efter?

-jeg skal bruge dem i en SB-22 flash samt et Nikon F65 med MB17 batteribox.

mvh
Brian