RC brev
Fra : Dan Mortensen

Dato : 23-06-03 14:50

Hej,

Er der andre der har fået nyhedsbrevet fra RC som kan tolke hvad de mener
med at opdrætterrabatten er blevet misbrugt ? Når de skriver at rabatten
ikke må kombineres med andre rabatordninger, betyder det så at man SKAL
betale fuld pris, og ikke må købe til butikkens udsalgspris hvis man vil
have opdrætterrabat ? Anyway det virker også som om butikkerne har fået
besked på at hæve priserne til listepriser, jeg har i hvert fald bemærket et
par steder.

/Dan Mortensen
DK Sollok - Killinger på vej
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Tournesol

Dato : 23-06-03 15:18

Hej

> [...]
> have opdrætterrabat ? Anyway det virker også som om butikkerne har fået
> besked på at hæve priserne til listepriser, jeg har i hvert fald bemærket

hvornår har du fået nyhedsbrevet???
Jeg har nemlig ikke fået noget endnu

Hilsen henriette.

Fra : Dan Mortensen

Dato : 23-06-03 15:28

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> hvornår har du fået nyhedsbrevet???
> Jeg har nemlig ikke fået noget endnu

Det er et par dage siden, tror det var fredag.

/Dan Mortensen

Fra : Tournesol

Dato : 23-06-03 15:51

Hejsa

> Det er et par dage siden, tror det var fredag.

ok kan ikke erindre jeg har fået det
Når det går nok

Jeg kunne forstille mig at det betyder at man ikke må bruge både breeder
cheks og andre rabet kuponer fra RC jeg tror ikke det har noget at gøre med
den rabat forretningen giver.

Hilsen henriette.

Fra : Louise Viborg

Dato : 23-06-03 15:33

Jeg fik det her forleden dag. Der står at rabatordninger bliver
msbrugt.
Jeg tror, at når der står at rabatten ikke må kombineres med andre
rabatordninger, betyder det, at man ikke må bruge to rabatkuponer
samtidig. Sådan har jeg ihvert fald altid forstået det.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Freedom

Dato : 23-06-03 16:03

Faktisk spurte jeg om hvorfor de ændrede deres måde at have breeder checks
på, og det er ikke os;)) der misbruger rabatordningen, men visse butikker
som sætter sig på breeder checks, og det er RC trætte af!

Iben

Fra : Tournesol

Dato : 01-07-03 19:03

Hej

Jeg har spurt min foder forhandler om de viste hvad der menes med det brev
fra rc, og de fortalte mig at nogle få opdrætter køber rc med breeder cheks,
og sælger det vidre med fortjeneste ,og det er det rc er blevet sur over.
De er heller ikke glad for de rabater som forretnigerne giver ud over
breeder cheken, men det ser ud til at de accepter det.
Men de vil ikke acceptere at man sælger fodret vider med fortjeneste,
hvilken jeg entlig godt kan forstå det står der såvidt jeg husker også at
man ikke må, i de papire man få når man melder sig ind.

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : DK-Pisik

Dato : 23-06-03 16:04

Jeg har fået oplyst at det gælder både andre rabatordninger samt butikkens
egen tilbud....
altså med andre ord - breeder checks kan kun bruges ved den fulde pris -
hvis man ønsker at benytte butikkens feks. 10 % rabat i denne uge el. hvad
det end måtte være ... kan man ikk også benytte breederchecken. Surt !

Desuden blev jeg en anelse skuffet over RC fordi jeg igennem dyrlægen skal
hente special foder (som dyreforhandlerne ikk må have) men dyrlægen ikk kan
få lov at forhandle alm. foder (med begrundelse at hun jo ikk sælger foder
til raske katte - hvilket hun faktisk gør) men har gjort jeg ihvertfald har
valgt at skifte væk fra RC fordi jeg ikk forstår deres forretningspolitik.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-06-03 16:58

DK-Pisik <Tumling@gmx.net> wrote:

> men har gjort jeg ihvertfald har valgt at skifte væk fra RC fordi jeg
> ikk forstår deres forretningspolitik.

Fuldstændig enig. Jeg skiftede væk fra RC i 1995 p.g.a deres
forretnings/sponsor politik.
Jeg deltog i Worldshow i Lissabon, hvor RC-DK valgte at sponsorere nogle
deltagere fra DK i hoved og r...
Faktisk så meget, at det ville have klædt dem at fordele det mellem alle
DK deltagere, men sådan skulle det altså ikke være.
Og som følge af de mistænkeligt ens udsalgspriser på kattemad i DK,
køber jeg nu alle katte ting i Tyskland.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Jytte

Dato : 23-06-03 17:07

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og som følge af de mistænkeligt ens udsalgspriser på kattemad i DK,
> køber jeg nu alle katte ting i Tyskland.

Har du en adresse i Tyskland?

Hilsen
Jytte

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 23-06-03 17:26

Jytte <vingekatten@mail.dk> wrote:
> Har du en adresse i Tyskland?

Ja, nu skrev jeg den ikke, med vilje, for ikke at reklamere, men
adressen er www.zooplus.de
Siden har været omtalt her tidligere.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : goofy

Dato : 23-06-03 17:19

Hej Niels
"> køber jeg nu alle katte ting i Tyskland.

Hvor i Tyskland og har du et link?

Steen Vinbæk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-06-03 22:54

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> writes:

> Og som følge af de mistænkeligt ens udsalgspriser på kattemad i DK,
> køber jeg nu alle katte ting i Tyskland.

Da jeg var i avifauna og kigge lidt så jeg faktisk et skilt hvor der
stod "som følge af pres fra RC ændrer vi vores priser så de følger
vejledende udsalgspriser" og de havde da på det tidspunkt 10 kg til
349.... men det holdt altså 15/06-03

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Dan Mortensen

Dato : 24-06-03 11:19

Henrik Pedersen wrote:
> [...]
> stod "som følge af pres fra RC ændrer vi vores priser så de følger
> vejledende udsalgspriser" og de havde da på det tidspunkt 10 kg til

Det har jeg også hørt fra en anden butik, var der ikke en der havde et link
hvor man kunne anmelde sådan noget ?

/DM

Fra : Line Wolff

Dato : 24-06-03 11:42

In article <3ef82597$0$247$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, dsm@post1.tele.dk
says...
> Det har jeg også hørt fra en anden butik, var der ikke en der havde et link
> hvor man kunne anmelde sådan noget ?

Jo, her!

http://www.ks.dk/konkurrence/tip_os/

mvh Line

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-06-03 18:22

Dan Mortensen <dsm@post1.tele.dk> wrote:

> Det har jeg også hørt fra en anden butik, var der ikke en der havde
> et link hvor man kunne anmelde sådan noget ?
>
> /DM

Hej Dan

Du citerer mig for at have været i avifanua. Det er Henrik der har været
i avifauna.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=