Noget andet end N6610?
Fra : Jesper Winding

Dato : 23-06-03 14:14

Hejsa.

Jeg prøver at finde et nyt legetøj. Jeg har en N6610 der er nogle måneder
gammel. Så det må være på tide :)
Nogen der har et godt forslag? Eller som kender til en model der er på
trapperne der er værd at vente på?

(krydspost som salgsannonce i dk.marked.privat.telefon.mobil)

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Janus Olsen

Dato : 23-06-03 15:53

Jesper Winding wrote:
> [...]
> trapperne der er værd at vente på?
>

> (krydspost som salgsannonce i dk.marked.privat.telefon.mobil)
Hej
Siemens sx1 er skulle være på trapperne, fed telefon, du kommer ikke til at
mangle noget. 65000 farvers display radio mp3-afspiller indbygget kamera
bluetooth gprs + meget mere, og så fylder den ikke særlig meget
MVH Janus Olsen

Fra : Jesper Winding

Dato : 23-06-03 16:15

Både SX1 og SL55 ser faktisk ud til at kunne være noget der var værd at
kigge nærmere på... En mulighed bestemt.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Michael Andersen

Dato : 23-06-03 21:13

Hej
Hvornår kommer SX1?
Jeg fik af vide den først kom i september eller senere!