Er Trendnet TW100-S4W1CA noget værd ?
Fra : Mogens

Dato : 23-06-03 14:00

For så vil jeg investere.

Mvh
Mogens

Fra : Snavox

Dato : 23-06-03 15:42

Hej.

Det korte svar: Ja.

Det lidt længere: Har haft den i ca. 1½ år og kører netværk med 3 computere
helt uden problemer.

De deles om en Webspeed-forbindelse, og selv om der arbejdes på alle 3 er
der ingen problemer.

Har også brugt den ved LAN-parties med 4 (ja, det er vel et party
alligevel!) spillere, hvor den bare håndterer trafikken perfekt.

> For så vil jeg investere.

Efter min mening et fremragende produkt.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Mogens

Dato : 24-06-03 09:50

Hej Poul

Tak for svaret

> Det lidt længere: Har haft den i ca. 1½ år og kører netværk med 3
computere helt uden problemer.

Det kommer til at ligne mit netværk, måske den sidste port skal bruges til
en printerserver ? Men altså ingen fancy ting som webserver, mailserver
eller hvad man nu kan finde på.

> Har også brugt den ved LAN-parties med 4 (ja, det er vel et party
> alligevel!) spillere, hvor den bare håndterer trafikken perfekt.

Et party er vel betegnelsen for at man er blandt gode venner
og ikke antallet.
Man kunne vel sætte en switch på den ene port for at udvidde antallet af
brugere hvis det var brug for det. ?

> Efter min mening et fremragende produkt.

Alternativet er D-Link DI604, men jeg synes kun der er negative
tilbagemeldinger i denne gruppe.

Mvh
Mogens

Fra : Preben Kristensen

Dato : 24-06-03 12:24

"Mogens" <Fister@loegsovs.dk> skrev i en meddelelse
> For så vil jeg investere.

Hvad med at inverstere i en TRENDnet TW100-BRF104 i steddet for?

Koster godt nok lidt mere, men så har den også indbygget firewall

Druger den selv, og kan klart anbefale den.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk