Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
512mb Compactflash kort i Ixus 400?
Fra : Thomas Klosowski

Dato : 23-06-03 13:48

Hej jeg ville bare høre om det er muligt at bruge compactflash kort på 512
mb i et Ixus 400 kamera.

Evt. også om der er nogen som har gode erfaringer med Kingstons 256 og 512
kort i et Ixus 400?

Mvh Thomas

Fra : Peter T.

Dato : 23-06-03 14:13

Thomas Klosowski wrote:

> Hej jeg ville bare høre om det er muligt at bruge compactflash kort på
> 512 mb i et Ixus 400 kamera.

Ja.

> Evt. også om der er nogen som har gode erfaringer med Kingstons 256 og
> 512 kort i et Ixus 400?

Forskellen er forhåbentligt ens uanset hvilket mærke du bruger.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Zulu

Dato : 23-06-03 14:32

> [...]
> mb i et Ixus 400 kamera.
>
> Evt. også om der er nogen som har gode erfaringer med Kingstons 256 og 512

Jeg har et IXUS V3 og det har jeg stoppet et Transcend 30X Ultra 512 MB CF
kort i og det virker bare...
Kingston er jo kendt for god kvalitet, så der går du ikke galt i byen, men
ellers er Transcend også et godt alternativ som bl.a. har fået gode
anmelderse pga. af hastigheden i diverse reviews på nettet.

Zulu

Fra : Thomas Klosowski

Dato : 23-06-03 15:46

Takker for oplysningerne

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 26-06-03 11:19

Hej Thomas

Jeg har købt et helt almindeligt "billigt" sandisk 256 mb, og det fungere
perfekt til både billeder og video. Ingen grund til at købe noget hurtigere
og dyere kort.

Mvh. Morten

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 26-06-03 11:25