Samsung SGH-V200
Fra : hobz

Dato : 23-06-03 13:32

Nogen der har noget kritik af denne telefon og/eller kan sammenligne den med
andre?

Jeg har set at Samsung reklamerer med en A600 der ligner V200 meget, men har
drejeligt display. Nogen der ved noget om denne bliver lancheret i dk?

Fra : Claus Rolsted

Dato : 23-06-03 20:04

hobz <hobz@nospam.nu> wrote:
> Nogen der ved noget om denne bliver
> lancheret i dk?

Jeg mener, jeg så v200 i Sonofon-bladet her i weekenden. Den kostede vist
3999,- med et underligt Sono-abon.

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : hobz

Dato : 25-06-03 09:10

Jeg har fejlet, jeg mente ikke (som jeg har skrevet) SGH-V200 men SPH-A600
(den har rotérbart display).