ADVARSEL
Fra : Nielsen

Dato : 23-06-03 12:32

--
Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Frankrig.
Da vi kørte nedad og hjemad var vi i kø (stau) i Hamburg.
Såhvidt jeg kunne se var vejbanen brudt op for enderne af 2 af
tunnelrørerne. Sydfra klarede vi det på ca 20 minutter, men for dem
der skulle sydpå ville det nok tage over en time, så lang var køen.
Det kan måske betale sig at dreje fra i Neumünster(hvis man kommer fra
Jylland) og køre over Bad Oldesloe. Vejen er nogle få kilometer
længere. Vi prøver det ihvertfald når vi kører igen om ca 1 måned.

Nielsen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 23-06-03 12:53

Nielsen (slet JIKPA) wrote:

Jeg kan kun tilføje at http://portale.web.de/Auto/Verkehrsinfos/ er en god
ting inden man kører igennem Tyskland.

--
mvh Karsten
Fjern det dyr som siger vov i min mailadresse

Fra : T. Hartung

Dato : 23-06-03 15:01

"Nielsen (slet JIKPA)" <aln@JIKPAwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jylland) og køre over Bad Oldesloe. Vejen er nogle få kilometer
> længere. Vi prøver det ihvertfald når vi kører igen om ca 1 måned.

Et par af vores venner er lige kørt i fredags - de havde samme problem - kør
af ved ausfahrt 15 - Neumünster (der står også Autohof på skilte) og over
til A21 via Bad Oldesloe videre ned på A1 og der fra til A7. Vejen er noget
gammel og nedslidt - og der er særligt på A1 ofte tæt trafik. omvejen er ca.
35 km.

Vi vil gøre det samme når vi køre!!!

mvh
T. Hartung

Fra : Michael Pedersen

Dato : 28-06-03 13:35

> [...]
noget
> gammel og nedslidt - og der er særligt på A1 ofte tæt trafik. omvejen er

Fredag d. 20. skulle jeg hente en kammerat i Kassel og hørte
i radioen at der var 25 km. kø ved Elbtunellen. Jeg skulle være
smart og kørte øst om, som beskrevet herover. Det gik meget fint
indtil A1. Her var der i mellemtiden også opstået kø 25 km. af slagsen.
Næste gang tager jeg tunellen, for så har jeg da ikke spildt tid på både
omvej og kø!!

Mike