GPS - DGPS
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 23-06-03 11:01

Hej,

Jeg har lånt en ældre (gammel) koden 5 sat. navigator, med tilhørende DGPS,
men hvad er egentligt bedst ?

Den 'gamle' løsning med DGPS, eller en ny 12 sat. navigator ?

/HHA

Fra : sgk

Dato : 24-06-03 02:24

Hej Hans-Henrik

Hvis modtageren kan se min. 4 sats, så vi en gl. DGPS højst sandsynlig
stadig være bedst.

Det er en anden sag, hvis vi taler EGNOS, fremtidens GPS system. Det kører
test i øjeblikket over Europa. Systemet bygger på DGPS data fra 2 andre
sats, og er nøjagtig til under 3 meter

Mvh
Søren

--