homm 3 og direct x
Fra : rasmus carlsen

Dato : 22-06-03 21:16

Nå jeg installere siger den, at min maskine har directx 6 (eller noget i den
stil) men jeg har nu altså hentet og installeret 9a ... og spillet virker
fint nok. Skal man så bare spirnge op og falde ned på det?

ras

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-06-03 21:43

"rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stil) men jeg har nu altså hentet og installeret 9a ... og spillet virker
> fint nok. Skal man så bare spirnge op og falde ned på det?

Ja det skal du ikke spekulere på, DirectX 9a er fuldt ud bagud kompatibel og
dækker dermed også DX6, husk blot at installere de sidste nye drivere til
din hardware for at få fuld udnyttelse af DX9.

--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 22-06-03 21:52

> [...]
> dækker dermed også DX6, husk blot at installere de sidste nye drivere til
> din hardware for at få fuld udnyttelse af DX9.

ok, spillet virker jo også fint, men den skriver jo at "your system:
directX, required; directX 6.1" og når jeg vil installere en updat4e skriver
den, at det programmet ikke vil virke, hvis du fortsætter ... men det skider
jeg altså på!

ras

Fra : Laziter [9440]

Dato : 22-06-03 23:03

> [...]
skriver
> den, at det programmet ikke vil virke, hvis du fortsætter ... men det

Du kan også bare lade spillet installere DX6, der sker ikke noget ved det,
DX finder selv ud af at der findes en nyere version og installerer så ikke
DX6, men spillet bliver "narret" til at tro at DX6 er lagt ind på maskinen
uden er du mister noget af din DX9 installation