Priser på campingpladser i Frankrig
Fra : www.analogfoto.dk La~

Dato : 22-06-03 21:07

Hej

Efter selv at have søgt, og ikke fundet noget brugbart, appellerer jeg til
jer.

Er der nogen der har link, med priser på pladser hele vejen gennem Frankrig
?

Vores foretrukne faste plads er blevet for dyr, og vi må finde en anden
(((

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Preben Andersen

Dato : 23-06-03 12:03

"www.analogfoto.dk Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> [...]
Frankrig
> ?
>
> Vores foretrukne faste plads er blevet for dyr, og vi må finde en anden

Jeg ved ikke hvad du mener med "for dyr". I Frankrig kan du finde pladser
fra kr. 50,- til kr. 400,- pr døgn, og landet er i øvrig kendt for at være
et af de billigste i Europa. Kun ved Middelhavet / Atlanterhavet er
pladserne rigtig dyre. Så snart du kommer lidt ind i landet, er priserne da
meget rimelige. Når du skriver "hele vejen gennem Frankrig" kan jeg anbefale
"Camping Municipal", som findes i næsten enhver landsby. Pladserne er ejet
af byerne/landsbyerne og de plejer at være pæne uden at det er vild luksus.
Til gengæld er priserne lave.
God fornøjelse.

mvh
Preben

Fra : Toke Pedersen

Dato : 24-06-03 09:04

Hej Leif..

Vi var afsted sidste år, og boede på campingpladser fra Royan og nord på ved
vestkysten.
Pladserne helt ude ved kysten er dyre, men hvis man kører 5 - 10 km ind i
landet ligger priserne omkring 70,- /nat for 2 personer og 1 bil...
(gennemsnit for 3 uger)

Toke Pedersen
ps. vi kører afsted igen på mandag mod den spanske grænse, hvor vi igen køre
langsomt nordpå langs den franske vestkyst.