flere ip'er på samme maskine ?!?
Fra : odin

Dato : 22-06-03 20:53

hej jeg har et lille hjemme netværk
og så har jeg et ønske om at få mine egne hjemmesider hjem på en egen server
dvs mine sites.
jeg har 4 stk Er det muligt at få dem til at ligge på den samme maskine ??

Og hvordan ??

Hvilke krav stilles der til hardwaren? Og til softwaren ??

evt links til stof om området modtages gerne

Odin Faaborg

Fra : Martin Bech

Dato : 22-06-03 21:11

In article <3ef608f6$0$97258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
"odin" <odin@NOSPAM-team-sleipner.dk> wrote:

> hej jeg har et lille hjemme netværk

Tillykke.

> og så har jeg et ønske om at få mine egne hjemmesider hjem på en egen server
> dvs mine sites.
> jeg har 4 stk Er det muligt at få dem til at ligge på den samme maskine ??

Ja!

> Og hvordan ??

Med "Virtuelle værter"

> Hvilke krav stilles der til hardwaren? Og til softwaren ??

Næsten ingen krav til hardware, og softwaren er med i alle
linuxdistributioner.

> evt links til stof om området modtages gerne

http://www.linuxbog.dk/web/bog/index.html
Se under virtuelle værter.

(Apache webserveren kan også køre under windows, hvis dette skulle
ønskes.)

--
Med venlig hilsen / Greetings from

Martin Bech
http://www.MartinBech.dk Mail: Remove XYZ from mail address.

Fra : odin

Dato : 23-06-03 07:05

hej igen

tusind tak for svaret
jeg vil straks gå igang med læse stoffet

evt flere links modtages gerne

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 23-06-03 09:42

Du kan skaffe din en windows NT 4.0 eller W2000 server internet information
server. demoudgave skal bare geninstalleres hver 3 md.
ellers er det vel svinedyrt.