integrere et videoklip i hjemmesiden?
Fra : ct

Dato : 22-06-03 16:12

- hvordan gør jeg det ? altså undgår at klippet vises i en player, men
istedet i en tabel eller iframe (eller whatever).

Havde tænkt mig det skulle være quicktime format for at sikre afspilning på
både pc og mac, samt mulighed for at begynde afspilning før filen er helt
downloadet (er jeg helt galt på den ?)

claus

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 22-06-03 16:27

"ct" <no@way.se> writes:

> - hvordan gør jeg det ? altså undgår at klippet vises i en player, men
> istedet i en tabel eller iframe (eller whatever).

Det lyder som en opgave for object-elementet.
<URL:http://www.w3.org/TR/html4/struct/objects.html#h-13.3>

/L