Skærme
Fijala 3554
Acer AL732 sharpness?
Fra : Mygind

Dato : 22-06-03 15:38

Hej gruppe.

Jeg er også blevet den lykkelige ejer af en Lækker AL732, uden pixelfejl,
men med udfald når den er kold.
Jeg har leget noget med justering af skærmen, men jeg kan ikke se forskel
når jeg ændre på sharpness. Hvad gør jeres?.

Hvh
Mygind

Fra : Torben Fr.

Dato : 22-06-03 17:59

"Mygind" <FJERN_jacob_mygind@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har leget noget med justering af skærmen, men jeg kan ikke se forskel
> når jeg ændre på sharpness. Hvad gør jeres?.

Du kan prøve disse indstillinger, dem køre jeg med.
Sharpness 3.
Color User
Red User47.
Green User 42.
Blue User 38.

Håber at du kan bruge dette til noget , lad mig høre fra dig.

Mvh
Torben Fr.

Fra : Mygind

Dato : 22-06-03 20:01

"Torben Fr." <siloto@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Green User 42.
> Blue User 38.
>
> Håber at du kan bruge dette til noget , lad mig høre fra dig.

Tak for tippet, men mit spørgsmål var nu om andre Acer ejere kunne se noget
resultat ved ændring af sharpness.

Mvh
Mygind

Fra : Jacob Riis

Dato : 22-06-03 21:21

> "Torben Fr." <siloto@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet, men mit spørgsmål var nu om andre Acer ejere kunne se
> [...]

Jeg kan heller ikke se nogen ændring så der er ikke noget i vejen med din
skærm hvis du er bange for det. I øvrigt har jeg ikke ændret noget ved
farverne, de ser da fornuftige ud som de er fra fabrikken.

--
Jacob, Acer AL732

Fra : Fyrsten

Dato : 25-06-03 16:51

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse

> [...]
> skærm hvis du er bange for det. I øvrigt har jeg ikke ændret noget ved
> farverne, de ser da fornuftige ud som de er fra fabrikken.

Et kvaliseret gæt er, at det kun påvirker billedet når der kommer signal fra
S-video indgangen?