Mere Tableless Design
Fra : Michael Madsen

Dato : 22-06-03 14:50

Hejsa.
Jeg har også rodet med det design, som omtales i indlægget Tableless design
Mit spørgsmål er:
Hvis jeg opretter nogle menupunkter i den venstre kolonner, kan jeg så
bruge den miderste kolonne som target.
Og i så fald hvordan skal koden se ud?

Venig Hilsen
Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-03 15:21

Michael Madsen skrev:

> Hvis jeg opretter nogle menupunkter i den venstre kolonner,
> kan jeg så bruge den miderste kolonne som target.

Hvis du skal bruge target skal du også bruge rammer (frame eller
iframe). Det er en bedre ide at bruge en serversideteknologi
(fx SSI, asp eller php) til at få den samme menu ind på flere
sider.
--
Jens Gyldenkærne Clausen