Load et nyt element.
Fra : Jesper

Dato : 22-06-03 13:25

Hejsa alle i NG

Nogen der kan komme med løsningen til hvordan jeg loader et nyt element, OG
PLACERER DET PÅ EN FRAME..????

I ved, at hvis man laver en frame, og placerer en textbox direkte på den
frame, så "flytter" den med når framen flyttes.

Men hvordan gøres det mon når man loader et nyt element.

Hovedform=FrmMxr
Frame=Fra

Load FrmMxr.Fra(Src + 1)
FrmMxr.Fra(Src + 1).Visible = True
FrmMxr.Fra(Src + 1).Top = 0
FrmMxr.Fra(Src + 1).Left = 208
'Ovenstående loader en ny frame og placerer den på formen

Load FrmMxr.SldrVol(Src + 1)
FrmMxr.SldrVol(Src + 1).Visible = True
FrmMxr.SldrVol(Src + 1).Top = 840
FrmMxr.SldrVol(Src + 1).Left = 165
'ovenstående loader en ny slider control. Men den er nu på formen, og ikke
på framen....

Håber på en hurtig løsning.

Jesper....

---

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 22-06-03 13:54

Jesper skrev:
[klip]
> Men hvordan gøres det mon når man loader et nyt element.
[klip]

Det skulle være ret simpelt. Du skriver blot:

Set FrmMxr.SldrVol(Src + 1).Container = FrmMxr.Fra(Src + 1)

Håber du får det til at virke (jeg har aldrig prøvet det, hvor elementerne
er loadet runtime).

Mvh. Bjarke

--
Gæt hvem der er bleven student, 17. juni 2003! [

Fra : Jesper

Dato : 22-06-03 15:28

Hej Bjarke.

Tænkte nok det var noget med container, men kunne ikke lige se hvordan...
Virker fint i runtime....

Jesper....

"Bjarke Walling Petersen" <bwp.news.fjern-dette@bwp.dk> skrev i en
meddelelse news:bd48ss$2ndi$1@news.cybercity.dk...