Pitt Bull, eller ?
Fra : Battlefield´s

Dato : 22-06-03 13:11

Hej
Var der nogle der så filmen: "De pokkers møgunger" i aftes på TV2 ?
Hvilken race var hunden i filmen ? Var det en Pitt Bull eller en Amstaff
eller måske noget helt tredie?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jernladyen

Dato : 22-06-03 14:56

"Battlefield´s" skrev d. 22-06-03 13:11 dette indlæg :
> [...]
> Var der nogle der så filmen: "De pokkers møgunger" i aftes på TV2 ?
> Hvilken race var hunden i filmen ? Var det en Pitt Bull eller en

Jeg så den. Først mente jeg, det var en Pittbull, men jeg tror, hunden i
filmen var meget større end en Pittbull. Men hvad det var for en, ved
jeg ikke. Men det var lidt træls, de havde malet en ring om dens ene
øje.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-06-03 16:33

On Sun, 22 Jun 2003 14:10:35 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> [...]
>Var der nogle der så filmen: "De pokkers møgunger" i aftes på TV2 ?
>Hvilken race var hunden i filmen ? Var det en Pitt Bull eller en Amstaff

,,,,Det er en Pit Bull, du kan se den nederst på denne side bla.
http://austinpitbullrescue.homestead.com/famous.html

iøvrigt meget sjovt der står at Brad Pitt har Pit Bull

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-06-03 18:15

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrotd:

> ,,,,Det er en Pit Bull, du kan se den nederst på denne side bla.

Tak for linket, Punish!
Men, filmen i går var ikke den oprindelige, men en langt nyere udgave. Så
jeg er stadig ikke sikker på at det var en Pitbull. Den så lidt for stor ud,
men "ungerne" var selvfølgelig også små 5-6 år, tror jeg) til sammenligning

HIlsen Vibeke

Fra : APBT

Dato : 22-06-03 21:01

Hello Vibeke,

Hunden i filmen var en UKC American Pit Bull Terrier. The little
rascals, TV serie, varede i 25 aar i USA.
For mere informationer gaa til:

http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/pete.html
http://www.dapbt.org/rascals.htm

Med Venlig Hilsen

Poul Poulsen
Defense of the American Pit Bull Terrier
http://www.dapbt.org

http://www.kandu.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-06-03 22:40

"APBT" <APBT.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med Venlig Hilsen
>
> Poul Poulsen
> Defense of the American Pit Bull Terrier

Hej Poul
Tak for linkene.
Jeg er nu ikke i tvivl om at hunden i den oprindelige serie var en Pitbull,
men jeg er stadig i tvivl om den hund, der var med i filmen vi så i går.
Filmen var en ny udgave af den gamle serie, og hunden ser ud til at være
større end den i den gamle serie.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Mighty

Dato : 23-06-03 14:50

Hej Poul.
Fantastisk hjemmeside du har fået lavet dig!!
Jeg er selv enmeget stor tilhænger af denne "forbudte" race, og det er med
stor sorg jeg ser din lille film på siden!
Jeg er selv den glade ejer af en heinzl bulldog tæve.
Hvis du vil se hende er hun afbilledet på hjemmesiden: storm-kennels.dk
Hun hedder shiva.
Har du nogle flotte billeder af dine egen apbt's??

Hilsen
Martin

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 10:03

Hej Poul

Det er stadig den gamle version

Mvh Rikke

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 23-06-03 14:24

> iøvrigt meget sjovt der står at Brad Pitt har Pit Bull

Det er vel en Pitt Bull han har .... )
/Kim

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-06-03 15:06

On Mon, 23 Jun 2003 15:24:11 +0200, Kim Vestergaard Hornbech
<kvho97@hum.auc.dk> wrotd:

>Det er vel en Pitt Bull han har .... )
>/Kim

,ja det kan godt være at han staver det med 2 gange" t " ja det er
jo ikke mange der kan prale af at have en race med samme navn som en
selv, jeg har godt nok hørt om en der hed schæfer til efternavn men
ved ikke lige om han havde en schæferhund

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 10:01

Det billede fra den hjemmeside du referer til er ikke taget fra den film
Vibeke taler om

Det er fra den gamle film ... De har af en eller anden grund ment ( derovre
i Hollywood ) at det var på sin plads at lave filmen én gang til.. Og jeg er
bestemt ikke sikker på at det var en PitBull de brugte i 2. version

Mvh Rikke

Fra : MivvSius

Dato : 22-06-03 23:02

> [...]
> Var der nogle der så filmen: "De pokkers møgunger" i aftes på TV2 ?
> Hvilken race var hunden i filmen ? Var det en Pitt Bull eller en

Jeg ville mene at det var en amrikansk bulldog, (men det er også kun et
gæt) en Pitt eller Amstaff er ikke så store

http://www.kandu.dk/

Fra : APBT

Dato : 23-06-03 00:56

Hello Vibeke

Vis det er den nye "Little Rascals" film, saa er det en American
Bulldog. De andre versioner er alle American Pit Bull Terrier's.

Her er en link til mig med mine 3 American Pit Bull Terriers, ved vores
lokale off-leash hunde park i Seattle, USA.
http://www.waf-legislation.org/poulstan.jpg

Regards,

www.dapbt.org

http://www.kandu.dk/

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-06-03 11:37

> [...]
>
> Regards,
>
> Poul Poulsen
> Defense of the American Pit Bull Terrier

Hej Poul
Tak for hjælpen.
Herligt billede
Har du et billede af en American Bulldog?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Mighty

Dato : 23-06-03 14:42

http://www.american-bulldogs.dk/Dan_version/index.htm

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-06-03 15:14

Hej
Tak, Martin. Jo det må vist have været sådan en!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 09:58

Hej Vibeke

Den lignede grangiveligt "min" bette grisehund - Så jeg tror det var en
Amstaff

Mvh Rikke

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 11:12

"Rikke Andreasen" <rix@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Vibeke
>
> Den lignede grangiveligt "min" bette grisehund - Så jeg tror det var en
> [...]
Hej Rikke
Jamen det er da sansynligt. Jeg synes bare at hunden i filmen var temmelig
stor, men det var nok bare fordi den hele tiden var sammen med de små unger

Har du et billede af din hund?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 11:24

Hej Vibeke

Ja det har jeg da

Hvormange vil du have ?? og hvor skal jeg sende dem hen ?

Mvh Rikke

Fra : Mic

Dato : 26-06-03 11:27

"Rikke Andreasen" <rix@privat.dk> wrote in message
> Hej Vibeke
>
> Ja det har jeg da
>
> Hvormange vil du have ?? og hvor skal jeg sende dem hen ?

dk.binaer er et godt sted så kan alle se ham

Michael

Fra : Battlefield´s

Dato : 26-06-03 11:49

"Mic" <sletmig@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> "Rikke Andreasen" <rix@privat.dk> wrote in message

> dk.binaer er et godt sted så kan alle se ham
>
> Michael

Hej Rikke
Ja, læg dem bare ud på binaer, som Michael foreslår. Ellers kan du sende til
mig på:
mail: battlefield@mail1.stofanet.dk
Hilsen Vibeke

---

Fra : Rikke Andreasen

Dato : 26-06-03 12:04

Hej Vibeke

Jeg aner ikke hvad binaer er eller hvordan man lægger noget ud derpå, så jeg
sender dem bare lige til dig

Mvh Rikke