Netscape Communicator 4.79 fryser når den ~
Fra : Michael Foged

Dato : 22-06-03 12:55

Hej gruppe.

Jeg har et problem med min css. NS 4.79 "fryser" når den læser siden. Hvis
heg ikke linker til css arket, går det fint.

Det ark der får NS 4.79 til at fejle er /css/style.css på
http://mogif.lir.dk, og det er _kun_ i gæstebogen at NS 4.79 fryser.

http://mogif.lir.dk/gaest/gaeste.php

Inden folk nu begynder at sige at jeg skal droppe NS 4.79, så vil jeg
_ikke_ droppe den. Kun det css den ikke forstår vil jeg droppe, det
importerer jeg så bare i et andet css ark.

Jeg har snart haft alt udkommenteret, men stadig med samme resultat

Håber en eller anden der kender NS 4.xx's finurligheder, gider at bruge
lidt tid på at hjælpe mig.

mvh
Michael

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-03 13:45

Michael Foged skrev:

> Jeg har et problem med min css. NS 4.79 "fryser" når den læser
> siden. Hvis heg ikke linker til css arket, går det fint.

[snip]

> Jeg har snart haft alt udkommenteret, men stadig med samme
> resultat

Har du overvejet om NN4 i det hele taget forstår css-kommentarer?
Prøv at fjerne linjerne helt, når du tester.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael Foged

Dato : 22-06-03 14:20

On Sun, 22 Jun 2003 14:45:12 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Har du overvejet om NN4 i det hele taget forstår css-kommentarer?

Nej det havde jeg ikke

> Prøv at fjerne linjerne helt, når du tester.

Det er jo samme css ark den indlæser på de andre sider og der er der ikke
problemer.

Men jeg prøvede selvfølgelig alligevel, uden positivt resultat.

mvh
Michael

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 22-06-03 14:11

> Håber en eller anden der kender NS 4.xx's finurligheder, gider at
> bruge lidt tid på at hjælpe mig.

Så vidt jeg husker har NS4 problemer med kommentarer i stylesheets - det
nævnes tit som et af de hacks man kan bruge for at få NS til at ignorere
visse dele af sit stylesheet.

Måske har det noget med det at gøre? Prøv at fjerne dine definitioner en
efter en i stedet for at udkommentere dem, og se om det hjælper...

Mvh.

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Michael Foged

Dato : 22-06-03 15:01

On Sun, 22 Jun 2003 13:55:17 +0200, Michael Foged wrote:

> Hej gruppe.
>
> Jeg har et problem med min css. NS 4.79 "fryser" når den læser siden. Hvis
> heg ikke linker til css arket, går det fint.

Hej
Tak for jeres indlæg.
Jeg fandt fejlen.

Slettede samtlige defenitioner i den berørte css fil, og indsatte dem igen
en for en, med efterfølgende tests

Det var en background:url..... på en nested <div> .sidelysborder
..sidemorkborder, for dem der er var så interresseret at de kiggede, NS
4.79 ikke kunne klare

Mvh
Michael