Modem
Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-06-03 09:53

Hvordan går man et modem til at ringe op i vb6?

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : WE

Dato : 22-06-03 12:23

Det ved jeg ikke, men i tidligere versioner kunne man "printe" til COM1
eller COM2 - altså "printe" de nødvendige kommandoer, telefonnummer m.v.

Jeg har ikke selv haft brug for det i VB6, så derfor...

v.h.

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 22-06-03 13:46

Niels Henriksen skrev:
> Hvordan går man et modem til at ringe op i vb6?

Jeg har ikke selv haft brug for det, men jeg vil tro at man kan bruge
Microsoft Comm Control. Du kan læse om brugen af den her:
http://msdn.microsoft.com/library/en-us/comm98/html/vbobjComm.asp

Håber du kan få det til at virke!

Mvh. Bjarke

--
Gæt hvem der er bleven student, 17. juni 2003! [

Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 22-06-03 19:39

"Niels Henriksen" <niels@[FJERN]biggs.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan går man et modem til at ringe op i vb6?

Prøv at kigge her:
http://home20.inet.tele.dk/tjam/vbtext/ringtel.txt

Håber det kan hjælpe dig på vej
--
Lasse

Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-06-03 22:07

"Lasse Eskildsen" <Leskil@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels Henriksen" <niels@[FJERN]biggs.dk> skrev i en meddelelse
>
> Prøv at kigge her:
> http://home20.inet.tele.dk/tjam/vbtext/ringtel.txt
>
> Håber det kan hjælpe dig på vej

Takker.... jeg er ved at lave noget software der kan sende en sms... nu skal
jeg bare finde noget der kan sende den.. har fundet ud af at mit gsm-modem
virker