Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af xd kort
Fra : Michael Kristensen

Dato : 22-06-03 09:35

Ville I have nogle betænkligheder ved ikke at købe original xd kort fra
Olumpys?

Det er fordi shg.dk, hvor jeg skal have købt noget andet kun har dana-elec
xd.

Har nogen haft problemer med xd kort af "uorginale mærker"?

Fra : hunters_force

Dato : 22-06-03 15:11

mmm jeg kender ikke DaneElec andet end af navn, men bare lige en note:

hvis du er oppe i 256 MB kan du få det meget billigere end shg.dk
(bb-tradign til 979kr)
Ved 128 mb og derunder er priserne cirka det samme.

Mvh Morten Skov Nielsen

Fra : Benja

Dato : 22-06-03 17:08

"hunters_force" <hunters_force@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (bb-tradign til 979kr)
> Ved 128 mb og derunder er priserne cirka det samme.

Også husk at hvis du køber ikke org. Olympus xd kort (og bruger det i et
Olympus kamera) er panorama funktionen slået fra. Så hvis du bruger den
meget er der endnu en grund til ikke at købe hos shg.dk. Men den væsentlige
grund til ikke et købe hos shg.dk er selvfølgelig at du kan få et org.
Olympus til 979 hos http://www.bb-trading.dk/ eller 989 hos
http://www.danskdatasalg.dk/
Se evt.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704877899

Mvh.
Benja

Fra : Benja

Dato : 22-06-03 17:12

Jeg glemte lige at skrive at der er kommet et 512 mb xd kort. Jeg har dog
ikke set det i nogle butikker endnu og det er sikkert heller ikke særlig
billgt. Men hvis du har brug for meget plads på dit kort var det måske en
mulighed.
http://www.olympus.dk/digital/xd.htm

Mvh.
Benja