Netgear Router RT311 - Opsætning noset op.~
Fra : Simon - [8230]

Dato : 22-06-03 09:40

Ja, i min iver for at få konfigureret min Netgear Router RT311. Har jeg
smidt hovedet væk, og indtastet en gateway IP (der er helt hen i vejret),
det har efterfølgende resulteret i at jeg ikke kan komme "ind" i routeren...
og Bonus ved denne netgear router er at jeg ingen steder kan finde nogen
info om muligheden for at få "reset" indstillingerne.... er der nogen derude
der har en løsning ?

Simon

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 22-06-03 18:57

"Simon - [8230]" <handel@FJERNDETMEDSTORTzimon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> info om muligheden for at få "reset" indstillingerne.... er der nogen

Du er nok nødt til at gå ind via serielporten og hyper terminal (eller
andet terminal program)

Der kan du så skifte routerens ip.

Hygge
Søren Steinmet