Min Hitman 2 er pludseligt begyndt at fry~
Fra : david andreasen

Dato : 21-06-03 23:40

Hej.
Hitman 2 er pludseligt begyndt at fryse og jeg kan ikke bevæge musen i nogle
sekunder nogen gange (ret tit).
Jeg har prøvet med både DirectX 8.1 og 9.0. intet hjælper.
Men det skete et stykke tid efter at jeg fik 9.0 DX'eren. Nu gør den det
også med 8.1.
Jeg har kørt helt fint, men har fornyligt desuden også installeret Winfast
PVR til grafikkortet foruden upgraderet det også (dx 9 blev installeret
samtidigt cirka. Men har altså afinstalleret 9.0 og installeret 8.1 men
intet hjalp)
Det er det eneste jeg har gjort inden hitman 2 fik problemer.
Min Micr.soft Sidewinder strategic commander har det med at brokke sig lidt,
men det er jeg vant til og det har aldrig udartet sig til dette problem med
at den fryser.
Nogen der kan hjælpe?
-
david andreasen

Fra : david andreasen

Dato : 21-06-03 23:53

Vil lige sige:
Det er en optisk mus jeg bruger. IntelliMouse Explorer. Med ledning (usb)
Jeg har førhen spillet i mange måneder uden at have nogen problemer.
-
da

Fra : S3N80R

Dato : 22-06-03 00:59

On Sun, 22 Jun 2003 00:40:08 +0200, someone who claims to be "david
andreasen" <davidandreasen@privat.dk> wrote:

> [...]
>men det er jeg vant til og det har aldrig udartet sig til dette problem med

Måske det skyldes dit Outlook Express (når programmet checker mails) ?

Efter jeg har fået Windows XP kan jeg ikke spille og have Outlook
Express åbent samtidig, grundet samme problem !

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : david andreasen

Dato : 22-06-03 02:46

Hej.
Nu har man jo heller ikke et mailprogram kørende mens man spiller?
-
da

Fra : david andreasen

Dato : 22-06-03 07:38

Hej.
Jeg har skiftet musen ud med en der ikke er optisk, det hjalp gevaldigt.

Det er kun meget sjældent er den fryser nu og den gør det kun næsten
ubetydeligt.
Men det sker alligevel og det har det faktisk altid gjort, har bare ikke
bidt særligt mærke i det før det blev katastrofalt.
Men der er iorden nu, Håber at det vedvare med det.
Nu er det kun musen der generelt er dårlig.
Så det er et spørgsmål om at få en god mus...eller bare aldrig spille de
spil hvor den slags ting sker. Hitman har jeg altid syntes var ekstrem
hardwarekrævende, i forhold til andre spil og det syntes jeg stadigvæk.
-