Hvornår kommer disse på dvd?
Fra : Juggernaut

Dato : 21-06-03 21:27

Hejsa NG!
Ved nogle af jer hvornår disse to kommer på R2?

- Trainspottng
- Midt om Natten

_Moerch

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-06-03 22:33

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG!
> Ved nogle af jer hvornår disse to kommer på R2?
>
> - Trainspottng

Den er lige kommet i en fin Special Edition i UK (kun med engelske
undertekster), inkl. kommentarspor, fraklip m.m.

<http://www.bensons-world.co.uk/dvd/products/7/7000000079055.asp>

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

Fra : Torben Schmidt

Dato : 25-06-03 21:24

du kan klikke ind på http://www.danskedvd.dk
Her kan du tjekke udgivelsesdatoerne på danske dvd-film. B.l.a. Midt om
Natten.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 26-06-03 07:12

"Torben Schmidt" <webmaster@torben-schmidt.dk> skrev i en meddelelse
> du kan klikke ind på http://www.danskedvd.dk
> Her kan du tjekke udgivelsesdatoerne på danske dvd-film. B.l.a. Midt om
> Natten.

Den side var jeg glad for at se, nu kommer mange af de danske udgivelser jeg
har ventet på:

Midt om natten
Tro, håb og kærlighed
Zappa