Erfaring med S55?
Fra : Karina

Dato : 21-06-03 15:12

Er Siemens S55 en lækker telefon? hvordan er displayet, menuen og hvordan er
den at skrive på?

mvh

Karina

Fra : stigge

Dato : 20-08-03 17:44

Hej Karina

Du kan roligt købe en Siemens S55 - jeg har brugt min utroligt meget, og
med den nyeste Firmware installeret (Vers. 16) skulle alle
børnesygdommene være udryddet.

Displayet kunne måske godt være lidt mere detaljeres, men den lever op
til mit behov. Menuen er MEGET nem at bruge - jeg har faktisk kun haft
fat i manualen en enkelt gang eller to - det meste giver sig selv. Den
er OK at skrive på - med mindre man har MEGET store pølsefingre -
tasterne er ikke for store. Der er installeret T9 (Automatisk ordbog) -
som har virket til min fulde tilfredsstillelse.

Lige nu er der flere som har S55 på tilbud (20.08.2003) - bl.a. Sonofon
og TDC MixIT - Det sidste tilbud jeg så var 799,- inkl. et MixIt
abonnement. Jeg købte min uden abonnement, og kom af med 1499,- BILLIGT
i betragtning af at der er Infrarød port, Bluetooth, MMS, polyfoniske
ringetoner, Java-spil, Outlook-lignende kalender (kan synkroniseres med
din Outlook på din PC - hvis du bruger Outlook eller har en PC)

Alt i alt et rigtigt godt køb ....

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-08-03 18:16

On Wed, 20 Aug 2003 16:43:32 GMT, "stigge"
<stigge.news@kandu.dk> wrote:

>Lige nu er der flere som har S55 på tilbud (20.08.2003) - bl.a. Sonofon
>og TDC MixIT - Det sidste tilbud jeg så var 799,- inkl. et MixIt

399,- hos Elgiganten med TDC-abonnement.

/Knud

Fra : Dennis Lange

Dato : 20-08-03 19:06

stigge wrote:
> Lige nu er der flere som har S55 på tilbud (20.08.2003) - bl.a.
> Sonofon og TDC MixIT - Det sidste tilbud jeg så var 799,- inkl. et
> MixIt abonnement. Jeg købte min uden abonnement, og kom af med 1499,-

Lige nu 1099,- uden abb. og simlås hos TDC

Men ellers kan jeg også kun tilslutte mig de gode anbefalinger... selvom jeg
kun har haft den et par dage
--
Mvh. Dennis Lange