Endnu en tydning i FT-1860 online
Fra : Mette Broberg

Dato : 21-06-03 14:01

Er der noget der kan hjælpe mig med at tyde fødselssted for Ane Marie
Nielsdatter i FT 1860, Vester Brønderslev Sogn

Familien findes på billed nr. 00234 første kolonne nr. 25

Poul Nikolai Jensen, 29, gift, Ø Brønderslev
Ane Marie Nielsdatter,25, gift, .......
Mette Marie Jensen, 1,Hallund

På forhånd tak for hjælpen

Mette Broberg

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 21-06-03 18:51

"Mette Broberg" <mette_broberg@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> På forhånd tak for hjælpen

Det var så lidt....

Lokaliteten er i:
Hjørring Amt

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : HAIMCORPORATE@cfl.rr~

Dato : 24-06-03 23:42

Min Farfar havde 2 broedre, Karl, Henrik og hamself. Han hed Herluf
Trolle-Steenstrup men jeg er klar over at hans mor var den med pengene og
hun var laege men maatte rejse til Finland for prakticere, mellem boernene.
Jeg mener at hun hed Olga Trolle og maa have levet tja, min farfar var fra
1880 saa vi traekker 20 tilbage. Det er meget intesant at hun var laege
allerede dengang. Ogsaa ville gerne vide lidt of faren til disse 3 drenge,
altsaa Herr Steenstrup of hvordan det var muligt i den tid at skifte navn.
Christne Armas (trille)