Kode til Ericsson 2618 med Telia-Sim-Lås
Fra : Per Bjørn Hansen

Dato : 30-03-01 17:10

Hejsa

Der er ikke lige tilfældigvis nogen der ved hvordan jeg slipper af med min
Sim-Lås på min Ericsson 2618A??? - og nej - lad vær med at foreslå at jeg
sender nogle penge til telia... :)

mvh Per

Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 30-03-01 18:30

"Per Bjørn Hansen" <McBear@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Sim-Lås på min Ericsson 2618A??? - og nej - lad vær med at foreslå at jeg

Puha, det er snart ved at være irreterende at læse om sim-lock, prøv dog
lige at søge ganske få dage tilbage i gruppen i stedet for at stille det
samme spørgsmål som 200 andre personer i gruppen.

DER FINDES INGEN MÅDE AT SLIPPE AT MED SIMLOCK PÅ A2618A !!!!!!!!!!!!!!!!!

kun at betale dit teleselskab eller vente i 6 måneder.

Fra : Møgelmose

Dato : 31-03-01 19:13

Meen det kommer nok....

MVH.