128 bit kryptering driller
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 21-06-03 12:20

På mit D-Link 714P+ access point kan jeg sætte WEP krypteringen til at
være 64, 128 eller 256, men inge af dem virker med mit AirPort 128 kort
i min bærbare Pismo.

Jeg har tidligere brugt et Avaya gold card, hvor krypteringen virkede
fint.

Det er meget mystisk. Slår jeg krypteringen fra, er der hul igennem med
det samme.

Ideer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 22-06-03 11:09

Hej
Nogle kort og AP kræver at WEP-Key er en bestemt længe, feks 26 og nogle
kræver at be indtastes i HEX.

Læs i din doc til begge, og se om der står noget om sådan.

HTH
Martin Bilgrav

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-06-03 11:30

Martin Bilgrav <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote:

> Hej
> Nogle kort og AP kræver at WEP-Key er en bestemt længe, feks 26 og nogle
> kræver at be indtastes i HEX.
>
> Læs i din doc til begge, og se om der står noget om sådan.

Begge ting kræver en 26 kode, hvilket jeg naturligvis også bruger.

For at undgå fejl i indtastningen, har jeg selvfølgelig prøvet med 26
a'er

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 21-06-03 19:23

> På mit D-Link 714P+ access point kan jeg sætte WEP krypteringen til at
> være 64, 128 eller 256, men inge af dem virker med mit AirPort 128 kort
> i min bærbare Pismo.

Sætter du den op til ASCII eller hex?

/hc

Fra : [2900] Jesper Haaber~