Skærme
Fijala 3554
Aldis lifetec tilbud.
Fra : Emil Fischer Peterse~

Dato : 30-03-01 17:19

Hej

Jeg købte en 17" lifetec i aldi i onsdags og var utroligt positivt
overrasket så jeg smuttede ned i aldi i dag og byttede den til den 19" de
også havde på tilbud.
Service var utroligt fin, de byttede den bare uden at sige et ord. Det kan
mange computerforretninger lære en del af. (aldi nykøbing sj.)

Men jeg blev godt nok skuffet da jeg fik sluttet den her skærm til. Den er
utroligt uskarp. I alle de opløsninger jeg har prøvet i både 75, 85, 100 hz.

En af mine venner sagde også han fik en defekt skærm. Men det er jo hvad der
sker. (eller?)

Jeg ville bare dele mine erfaringer nu hvor jeg har prøvet begge to. Så jeg
vil anbefale folk den 17" udgave hvis man står og mangler en skærm og ikke
bare SKAL have en 19".

Mvh Emil