To spørgsmål til php
Fra : Magnus

Dato : 30-03-01 16:53

Jeg ville gerne lave min asp side med access database om til php men...

1)
Kan jeg benytte samme system som nu hvor jeg har mange at funktionerne på
siden liggende i seperate asp filer som jeg så indkludere på de steder hvor
de skal bruges/vises og gør overblikket over de mange filer bedre ?

2)
Jeg skal udskifte min access database med MySQL på serveren. Men før kunne
jeg blot downloade min access fil hvorefter jeg kunne teste på min egen
maskine med nøjagtig samme base som den på nettet. Kan noget lignende gøres
således at hvis jeg opretter en tabel på nettet kan basen downloades og så
er den også med når jeg tester php lokalt?

/Magnus
arnason@email.dk

Fra : Christian Laursen

Dato : 30-03-01 17:14

"Magnus" <arnason@email.dk> writes:

> [...]
> siden liggende i seperate asp filer som jeg så indkludere på de steder hvor
> de skal bruges/vises og gør overblikket over de mange filer bedre ?

Ja.

> [...]
> således at hvis jeg opretter en tabel på nettet kan basen downloades og så
> er den også med når jeg tester php lokalt?

Du skal blot lave et dump og importere dette i den lokale mysql, så er du
kørende.

Christian Laursen