Kancelli-katten Misse Murre
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 20-06-03 21:39

Hejsa

Jeg sidder og planlægger sommerferiens historieopgave .. og undervejs fandt
jeg dette morsomme dokument .. Det handler om Kancelli-katten Misse Murre,
fra 1750'erne og dens arbejdsopgaver i det Danske Kancelli Ganske
morsom læsning, især hvis man både synes historie og katte er sjove

http://www.sa.dk/lak/saxo/misse/start.htm

Hilsen Pia og mine helt egne kancelli-misser

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 20-06-03 21:45

Hej igen ..

og her er lidt om hunde .. http://www.sa.dk/lak/saxo/hunde/hundestart.htm

Hilsen Pia

Fra : Kate

Dato : 21-06-03 09:07

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> wrote in

> http://www.sa.dk/lak/saxo/hunde/hundestart.htm

Sad lige og kiggede og fandt Lante som hundenavn, det synes jeg er lidt
sjovt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar