Union Lido
Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 20-06-03 20:50

Er der nogen der har gode eller dårlig erfaring med Union Lido i Italien. Vi
er to mennesker i 40 års alderen der vil prøve noget nyt. Vi har været ved
Garda søen de sidste mange gange, så nu skal der noget nyt til.

--
Mvh. Hans J Mathiesen

Fra : EJE

Dato : 24-06-03 09:59

Hans J Mathiesen <hjm@tdcadsl.dk> wrote in article
<3ef36550$0$32528$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
ved
> Garda søen de sidste mange gange, så nu skal der noget nyt til.

Nu skal jeg passe på, hvad jeg svarer dig, fordi det jo ikke er sikkert, at
vi to forventer/forlanger det samme af en campingplads........ men,
kort fortalt er Union en megastor dejlig, god, vedligeholdt rolig plads,
hvor der findes alt, hvad man behøver. Det er ikke nødvendigt at forlade
pladsen for indkøb, restauranbesøg, underholdning o.s.v. Fortræffelige
sanitære installationer. Vi har været der flere gange og intet kommer op på
siden af Union Lido - efter vores smag!!!

mvh
Erik Jensen

Fra : Brian L

Dato : 24-06-03 13:18

"EJE" <EJE@mail.Sonofon.DK> wrote in message

> [...]
> sanitære installationer. Vi har været der flere gange og intet kommer op

> siden af Union Lido - efter vores smag!!!

Jeg har også været der med min familie for et par år tilbage. Den er som
sagt MEGAstor, en hel by, med alle slags aktiviteter man kan forestille sig.
badeland, strand osv. og ikke langt fra Venedig. Man man godt risikere at gå
langt for at handle ind, hvis man bliver placeret langt væk.

mvh
BL

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 10-08-03 07:06

"Hans J Mathiesen" <hjm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er to mennesker i 40 års alderen der vil prøve noget nyt. Vi har været ved
> Garda søen de sidste mange gange, så nu skal der noget nyt til.

Hej med dig...
Jeg har været der op til flere gange, både som motorcykelist og de sidste
gange som mor til 3, jeg har kun positive ting at sige om det, man skal bare
lige være opmærksom på, at de holder deres siesta meget seriøst... Men jeg
og min familie kan kun anbefale det....
Men venlig hilsen Seerup>