Hjælp Vietcong.
Fra : Michael

Dato : 20-06-03 19:48

Jeg er i mission Arroyo og han taler om en anden indgang han skal finde,
Hvor er den?.

Hilsen Michael.

Fra : ChrisStoffer

Dato : 20-06-03 20:43

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> wrote in message
> Jeg er i mission Arroyo og han taler om en anden indgang han skal finde,
> Hvor er den?.
>
> Hilsen Michael.

Kan godt forstå du har problemer med den, jeg var nemlig også lige ved at få
grå hår i hovedet Åbningen er for enden af den kløft du går i, bag en
busk. Det er svært at se men når du nærmer dig kan du se at det er der det
strømmer ud med vietconger. Jeg kan ikke præcis huske hvor den er, men jeg
er ret sikker på at hvis du følger løften hen til enden, hvor du ikke kan
komme længere ligger åbningen på højre side. Held og lykke

Mvh
Christian