Politivedtægter var >:Re: " Dyr~
Fra : Chokmah

Dato : 20-06-03 18:41

On Fri, 20 Jun 2003 07:26:08 +0200, "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com>
wrote:

( shit prøver lige igen glemte fanme at sætte fut nå nu er den slettet hvor
den slettes kan - ja nu kan jeg sgu ikke få til at gå igen ? -beklager hvis
den kommer2 gange )

HI Nette :)
ja jeg har fået mange forklaringer på det her sprg. i dk.videnskab.jura
problemet er AT DEN sgu ikke gælder :((

>Typisk! Man må sgu da heller ingenting nu om dage...:Godt jeg ikke bor i
>København...-)
>
>Nette

Nahh det er sgu ellers den fedeste lov / bestemmelse der er i den
københavnske politi vedtægt men ak den står der men den gælder desvære
ikke ....jeg har set dig i jura gruppen ....der er kommet nogen meget
forvirrende forklaringer på det - men man har skyndt sig at lave nogen andre
regler - for at sikre sig den ikke gælder skide ireterende !!!
jeg fatter ved min død ikke rimeligheden i at man kan banke på et fremmed
menneskes dør bare fordi man nu har lyst ??
eller man skal af med nogen skide reklamer .........man har kun en opgave i
forhold til fremmed mennesker der i deres private hjem det er sgu lade dem
være i fred, ellers var man jo
nok blevet inviteret !!!
eller for dommerkendelse - kom med politiet ..

Ohh de gange hvor jeg har stået og lavet kaffe og haft en spand kogene vand
så bare åben døren også kyle det i masken på den der stod uden for ikke
fordi det er så tit men - et eller andet sted så mener jeg at den del af
trappen hvor min gulvmåtte ligger det høre med til min leje
og der kan jeg well smide vand af alle grader som det passer mig :)

ja det kan man jo så ingen gang en skide indbruds tyv kan fanme sagsøge en
hvis ens hund bider ham under et indbrud ????

jeg er ikke typen > : det er samfundets skyld ! det er ok samfund det
danske - men respekten for der hvor man bor den er ikke prioriteret højt nok
!
ens hjem burde være ens borg - ens hellige sted hvor man var sig selv kunne
vælge at være sig selv og den der krænkede dette skulle kunne straffes MEGET
hårdt !!!

sad og så Bowling for Columbine den er formidabel og rystende - jeg ved ikke
om det er 11782 mord om året værd - men jeg synes sgu det er tæt på hvis man
kunne helt legalt skyde en der kommer ind i ens hjem eller banker på ens dør
.....jeg mener hvor svært kan det være ikke at blive skudt ? man kan for
helved da bare holde sig væk så er man helt uden for fare !!!

Mv.
Bo M Mogensen
xpost : dk.snak.seksualitet,dk.videnskab.jura,dk.politik
opfølgning i : dk.videnskab.jura

tjek lige før du svare at dit indlæg nu også er topick i dk.videnskab.jura

"og husk vi skylder asklepius en hane"
http://socrates.clarke.edu/aplg0190.htm
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html
http://www.usenetserver.com/started_freeagent.php
billiger internet med binaere grupper ? se :
http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online.asp

Fra : Jakob Stocholm

Dato : 21-06-03 00:43

Du er i en forkert gruppe!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-06-03 16:18

On Sat, 21 Jun 2003 01:42:31 +0200, "Jakob Stocholm"
<spamjs@stocholm.dk> wrote:

>Du er i en forkert gruppe!

nej !

var opfølgning til en debat hvor en anden skribent komenterede omtalte
poltivedtægt - hvorfor en redegørelse for denne i sagens natur høre
sig hjemme i dk.videnskab.jura.

det ville nu egentligt være rart hvis du lod lidt af brødteksten stå
så man kunne se hvad du svarede på.
hvis du ser på din postning - kan du jo nok se - de medeler jo ikke
meget om dine bevægegrunde( ref) for at skrive hvad du gør

Mv.
Bo M Mogensen

--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.