Cradle to the Grave
Fra : Rikke & Brian

Dato : 20-06-03 18:02

Hvordan er den i forhold til Romeo Must Die, som ikke bliver nogen
klassiker, men som jeg dog var underholdt af så længe det varede.

mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-06-03 18:25

Rikke & Brian skrev:

> Hvordan er den i forhold til Romeo Must Die, som ikke bliver nogen
> klassiker, men som jeg dog var underholdt af så længe det varede.

Hvis du blev underholdt af Romeo Must Die, så kan du roligt snuppe
Cradle 2 The Grave med også.

Andrzej Bartkowiak kan tilsyneladende kun lave én film, som han så
genindspiller med jævne mellemrum. Cradle 2 The Grave er ganske enkelt
en hybrid mellem Romeo Must Die og Exit Wounds, og det er såmænd også de
samme skuespillere, han bruger. Filmene har bestemt deres charme -
masser af babes og eksplosioner, en fjollet historie og nogle rappe
replikker.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Dér var den - fedt!"

Fra : Per

Dato : 20-06-03 23:13

> [...]
> samme skuespillere, han bruger. Filmene har bestemt deres charme -
> masser af babes og eksplosioner, en fjollet historie og nogle rappe

Helt enig!

Fra : Taba

Dato : 20-06-03 19:22

> Hvordan er den i forhold til Romeo Must Die, som ikke bliver nogen
> klassiker, men som jeg dog var underholdt af så længe det varede.

Jeg synes heller ikke RMD var det vildt store kunststykke, men ifht. til
Cradle 2 the Grave, så er den Det skal da også lige siges at jeg synes
at RMD var meget underholdende og historien var da god nok.
Filmen (Cradle 2 the grave) er helt ærligt lidt tam (hvad angår historien)
og den unaturlige måde som skuespillerene er på (specielt DMX) gør ikke
filmen bedre (se f.eks. den måde de er i deres bande og den der form for
sammenhold som bunder i sentimentalt pladder). DMX var cool i de få minutter
han var "on screen" i RMD ("Guns don't kill people, People kill people"
efter at have tømt et maskingevær i sin egen natklub) men i denne her film
er han på så meget at hans umiddelbare mangel på skuespillerevner skinner
alt for meget igennem....

Jet Li er som altid den stille og rolige bad ass som han plejer at være i de
amerkanske film han har været med i. Og Mark Dacoscas som skurk kunne gå hen
og blive meget interessant, men desværre glipper den også.... I Danmark tror
jeg ikke rigtigt der vil være nogen der kommer til at savne den hvis den kom
direkte på video/DVD (jeg ville ihvert fald ikke)

/Taba

Fra : Klaus G.

Dato : 20-06-03 23:57

> [...]
kom
> direkte på video/DVD (jeg ville ihvert fald ikke)

Synes der manglede en del flere kampsports scener, nu hvor de har både Jet
Li, og Mark Dacascos. Der er kun 2 rigtige scener, havde håbet på en del
mere, nu hvor de to var med, men næh nej.

Alle der har set "Drive" med Mark Dacascos, ved hvor meget "guf" der kan
være i ham, bare trist vi aldrig får det at se :(
http://us.imdb.com/Title?0116147

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Taba

Dato : 21-06-03 08:58

> Synes der manglede en del flere kampsports scener, nu hvor de har både Jet
> Li, og Mark Dacascos. Der er kun 2 rigtige scener, havde håbet på en del
> mere, nu hvor de to var med, men næh nej.

Hørt!

> Alle der har set "Drive" med Mark Dacascos, ved hvor meget "guf" der kan
> være i ham, bare trist vi aldrig får det at se :(
> http://us.imdb.com/Title?0116147

Den har jeg ikke set... endnu (må jeg så lige tilføje )
Men I Crying Freeman http://us.imdb.com/Title?0112750 er han også rimelig
god! En gedigen action film

/Taba

Fra : Klaus G.

Dato : 21-06-03 16:04

> Den har jeg ikke set... endnu (må jeg så lige tilføje )
> Men I Crying Freeman http://us.imdb.com/Title?0112750 er han også rimelig
> god! En gedigen action film

Hvis du ikke har set Drive, så har du helt klart noget at glæde dig til, det
vil jeg godt garantere. Filmen er spækket med action, fra start til slut, og
Mark Dacascos ruller sig helt ud. Ikke bare et par korte scener, næh nej.
Dejlig lange kamp scener, kan simpelthen ikke blive bedre. Selvfølgelig er
humoren heller ikke udeladt, dog er den heller ikke overfyldt med det, lige
tilpas.

Da jeg så denne film, var det den første jeg havde set med Mark Dacascos. En
anden god film med ham er "Only The Strong". Som også kan anbefales på det
varmeste.
http://us.imdb.com/Title?0107750

Har selv købt begge film, og de ligger trygt og godt på min hylde :)

Fra : Rikke & Brian

Dato : 21-06-03 17:31

> [...]
En
> anden god film med ham er "Only The Strong". Som også kan anbefales på det

Husk da også lige Brotherhood of the Wolf (Pagten) den er virkelig god.

Mvh. Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 22-06-03 03:10

> Husk da også lige Brotherhood of the Wolf (Pagten) den er virkelig god.

Ja, men jeg er mest til kampsport når vi snakker Mark Dacascos, og det er
der ikke meget i, i nævnte film...

Fra : Rikke & Brian

Dato : 22-06-03 05:05

> Ja, men jeg er mest til kampsport når vi snakker Mark Dacascos, og det er
> der ikke meget i, i nævnte film...

Nåee det ved jeg da ikke helt, der er da en del rigtig gode og flotte
scener, men det er selvfølglig ikke kun kampsport det handler om.

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-06-03 18:42

> Hvordan er den i forhold til Romeo Must Die, som ikke bliver nogen
> klassiker, men som jeg dog var underholdt af så længe det varede.

En tynd omgang.

gad vide hvad Joel Silver, som producer så i den?

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 22-06-03 21:44

> gad vide hvad Joel Silver, som producer så i den?

Ka-ching?

Mvh Mikkel