Colin McRae3
Fra : Rasmus S

Dato : 20-06-03 16:58

Jeg har et problem med at få mit ThrustMaster Ferrari Force Feedback rat til
at virke ordentligt. Rattet er fuldt ud kalibreret og virker fint i alle
andre spil.
Det er sådan at speederen altid er trådt halvvejs ned i spillet selvom jeg
ikke rører den. Det betyder så at når jeg bremser fuldt svarer det til at
jeg tager gassen af motoren og lader den trille, uden at den overhovedet
bremser. Under indstillinger for "deadzone" osv. står den røde markør
halvvejs mod venstre fra midten og bliver centreret når jeg bremser fuldt.
Grrr ... hvad er der galt, spillet er jo for fedt ;).

/Rasmus

Fra : Kim

Dato : 20-06-03 17:52

Rasmus S wrote:

> Grrr ... hvad er der galt, spillet er jo for fedt ;).

Syntes du??? Fatter ikke hvordan man kan sende et bil spil på gaden år
2003 uden mulighed for Lan og Multiplayer på nettet. Totalt nedtur.
Håber Codemaster tager sig sammen og får det ordnet til 4'eren :(