Tissemandens streng... !
Fra : Michael

Dato : 20-06-03 15:46

Hej med jer!

Jeg har snakket en lille smule med med min kæreste om et lidt "ømt" emne,
bogstavlig talt !

Som alle fyrene, og nok de fleste kvinder, ved, så har mænd/drenge en lille
streng under penis dér ved forhuden. Ved I hvad jeg snakker om ? Den har en
tendens til at knække under fx. samleje eller ornani.
Nå, men tingen er ikke at min er knækket. Men at min kæreste og hendes
veninde kom ind på emnet da min kærestes venindes kæreste knækkede SIN!

Han sagde at det gjorde _rimlig_ ondt! Og blødte. Men bagefter kan han holde
meget længere når de dyrker sex! Han kunne ikke holde specielt længe før,
men efter den er knækket kan han holde længere.
Som det min kæreste og jeg snakkede om, var om man kunne få den "knækket"
hos lægen eller noget? Jeg holder ikke specielt længe i sengen hvis jeg ikke
har ornaneret inden eller lign.
Så det var måske en lidt "nem" mulgihed for at gøre det lidt bedre? Nogle
der kan sige noget om det emne ? Evt. erfaringer?

Mvh
Michael

Fra : Lone

Dato : 20-06-03 16:05

Hej Michael

Jeg ved ikke om det har noget at sige om det er knækket eller ej, men jeg
synes du skulle prøve at snakke med din læge om det, han kan sikkert give
dig svaret.

Knus
Lone

Fra : ram2

Dato : 20-06-03 16:50

"Michael" skrev d. 20-06-03 15:46 dette indlæg :
> Hej med jer!
>
> Jeg har snakket en lille smule med med min kæreste om et lidt "ømt"
emne,
> bogstavlig talt !

Den tar' en rigtig mand da lige med en 3 i 1er.

Nej, lad hellere være. Smut du lige op til lægen, så får du en
henvisning til en kirurg, som ordner det mellem 2 kopper kaffe.
(Ikke i bogstaveligste forstand. Det ville osse se bøvet ud.)

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael

Dato : 20-06-03 17:23

> [...]
> henvisning til en kirurg, som ordner det mellem 2 kopper kaffe.
> (Ikke i bogstaveligste forstand. Det ville osse se bøvet ud.)

Hehe, ja, det kan der være noget om. Tak for jeres svar, må nok hellere
konfrontere det med lægen :)

Ka I ha en go weekend!

Mvh
Michael

Fra : Nette

Dato : 20-06-03 19:27

"Michael" skrev i en meddelelse
> Så det var måske en lidt "nem" mulgihed for at gøre det lidt bedre? Nogle
> der kan sige noget om det emne ? Evt. erfaringer?

Næ, men hvis du træner din bækkenbund godt op, så kan du også holde længere,
og holder du deet ved lige, så er du fri for at gå og dryppe i
underbukserne, når du bliver ældre

Nette

Fra : Rasmus

Dato : 20-06-03 20:53

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Næ, men hvis du træner din bækkenbund godt op, så kan du også holde længere,
> og holder du deet ved lige, så er du fri for at gå og dryppe i

Dryppe med hvad ?
Jeg der spiller pik af ude i min have mindst 4 gange om dagen, der er ingen kvinder der
vil have mig fordi jeg er for tyk
røret er 14 cm i omkreds

Fra : KlogeÅge

Dato : 30-06-03 00:26

"Rasmus" <devnull@sunsite.dk> wrote in news:bcvov9$j2u$1@sunsite.dk:

> Jeg der spiller pik af ude i min have mindst 4 gange om dagen,

Pas på mågerne.

> der er
> ingen kvinder der vil have mig fordi jeg er for tyk

Nej hverken kvinder eller mænd bryder sig særligt meget om blegfede
personer.

> røret er 14 cm i omkreds

Det er da ikke noget at skrive hjem om. Normalen er vel 15cm i omkreds.

Fra : Fedt Mule

Dato : 30-06-03 10:23

On Sun, 29 Jun 2003 23:26:06 +0000 (UTC), "KlogeÅge" <q.q.q@q.q..qq>
wrote:

>Nej hverken kvinder eller mænd bryder sig særligt meget om blegfede
>personer.

Jeg vil da gerne. Elsker en stor "bamse"!

>Det er da ikke noget at skrive hjem om. Normalen er vel 15cm i omkreds.

Nej der tager du fejl. Tror du snakker om længden. 15 cm i omkreds er
fandme meget...!!

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 20-06-03 20:39

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Nå, men tingen er ikke at min er knækket. Men at min kæreste og hendes
> veninde kom ind på emnet da min kærestes venindes kæreste knækkede SIN!

AAAAAAAAAAAAVV!

/Jógvan Lindenskov

Fra : Kim Norgaard

Dato : 24-06-03 18:26

Ja davs,

Michael wrote:
> [...]
> Nå, men tingen er ikke at min er knækket. Men at min kæreste og hendes
> veninde kom ind på emnet da min kærestes venindes kæreste knækkede SIN!
Strengen hedder 'frenulum', og har som sådan ikke rigtigt noget formål.
Operationen du skal igennem hedder 'frenulum breve', og det kan du søge
lidt efter på google. Det er en ganske lille operation der tager under 5
minutter. Den foretaget somregel med en laserskæredims.

Det varierer lidt hvor lang tid der går efter operationen før man kan
have sex igen. Hos mig gik der 3-4 uger før såret var ordentligt lægt,
men jeg kunne godt have sex efter en uges tid. Kirurgen jeg var hos
fortalte mig at der kan gå alt mellem 1 dag og en måned. Mit sår så også
lidt grimt ud de første par uger, men det ser i dag fint ud, og det har
også tilføjet en ekstra lille dimension ved sexlivet. Der kommer nemlig
en lillebitte flap hud som for nogen (inkl. altså mig) giver en hvis
følsomhed ved stimulering. Jeg synes på ingen måde det er grimt, men det
er der i hverttilfælde.

Selve operationen foregik under lokalbedøvelse, og jeg kan ligesågodt
sige det med det samme. Lokalbedøvelse på pikken gør meget meget ondt.
Der er bare steder det ikke er fedt at få stukket nåle i.

Min kæreste synes iøvrigt at min pik er blevet dejligere efter
operationen, fordi hun nu kan trække forhuden helt ned over skaftet.

Nåmen, jeg kan kun anbefale operationen.

Lykke til.

--
Kim Norgaard

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 24-06-03 20:34

On Tue, 24 Jun 2003 17:25:50 GMT, Kim Norgaard <jasen@jasen.dk> wrote:

> [...]
>operationen, fordi hun nu kan trække forhuden helt ned over skaftet.
>
>Nåmen, jeg kan kun anbefale operationen.

jeg kunne så godt forestille mig at det ville være jævn træls at "komme"
til at rende med forhuden af ens pikhoved hele tiden da den streng
ligepludselig ikke er der længere til at hjælpe til med at hodle det på
plads.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Kim Norgaard

Dato : 24-06-03 21:21

Hejsa,

Thunderbird[7100] wrote:
> [...]
> til at rende med forhuden af ens pikhoved hele tiden da den streng
> ligepludselig ikke er der længere til at hjælpe til med at hodle det på
Det er ikke et problem jeg er stødt på.

--
Kim Norgaard

Fra : Michael

Dato : 25-06-03 15:01

"Kim Norgaard" <jasen@jasen.dk> wrote [SNIP]

Hej Kim.

Tak for dit svar.

Hvis jeg må spørge, hvad var grunden til du fik foretaget operationen?
Grunden til jeg overvejer det skulle være at jeg kan "holde" lidt længere.
Det er ikke fordi det er nogen hinddring for mig på nogen måde. Det er kun
egoistiske grunde eller hva man skal kalde det....

Mvh
Michael

P.S. Den bedøvelse lyder grim ..... ! :(

Fra : Kim Norgaard

Dato : 29-06-03 15:01

Hej Michael,

Michael wrote:
> Hvis jeg må spørge, hvad var grunden til du fik foretaget operationen?
Indimellem kunne der komme små rifter i frenulum og det strammede også
lidt mere i forhuden omme bagpå pikken. Det ville jeg gerne have til at
gå væk.

> Grunden til jeg overvejer det skulle være at jeg kan "holde" lidt
> længere. Det er ikke fordi det er nogen hinddring for mig på nogen
> måde. Det er kun egoistiske grunde eller hva man skal kalde det....
Jeg kunne hold lige så længe bagefter som før, så der gjorde det ingen
forskel for mig.

> P.S. Den bedøvelse lyder grim ..... ! :(
Den er meget træls, men den er ret hurtigt overstået.

--
Kim Norgaard

Fra : Lars

Dato : 26-06-03 23:28

> [...]
> Så det var måske en lidt "nem" mulgihed for at gøre det lidt bedre? Nogle
> der kan sige noget om det emne ? Evt. erfaringer?

Du tager bare cowboybukser på uden underdrenge og så lyner du hurtigt og
resolut op med lillemand hængende ud af gylpen. Så er den klaret.

Hilsen

Fra : Michael

Dato : 26-06-03 23:32

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> wrote
> Du tager bare cowboybukser på uden underdrenge og så lyner du hurtigt og
> resolut op med lillemand hængende ud af gylpen. Så er den klaret.
>

> Hilsen

GROTESK !!!! :p

Mvh
Michael

Fra : Stefan Jensen

Dato : 08-07-03 00:07

Kommer meget for sent sikkert, men har du prøvet den metode med at stoppe
med at onanere eller sådan, Lige før udløsningen?`Det kan få én til at holde
noget længere..