Duelighedsbevis, hvor?
Fra : MAndersen

Dato : 20-06-03 14:16

Vi har købt en motorbåd og så er det vel en ide med duelighedsbevis så vi
kan finde rundt, og gebærde os på bedste vis.

Men hvor, jeg har søgt på nettet og på hjemmesider. Silkeborg er nærmest
kender nogle til steder der?

MAndersen

Fra : M. Andersson

Dato : 22-06-03 13:59

Sejlklubben Købe Bugt tilbyder det. www.skb.dk
Jeg har også set en klub i Skovshoved havn, men kan ikke huske navnet.
mvh
Morten