Nye billeder m.m.
Fra : Nina Søgaard

Dato : 20-06-03 12:29

Hej Alle.

Nu prøver jeg igen... *s*
Kan det passe at hvis man glemmer at skrive overskrift, så kommer der
ikke noget indlæg?

Nå, men jeg skriver faktisk for lige at fortælle, at der er kommet
billeder af mine 2 Coon tøser i albummet.
Jeg har nu også fået Cindarella hjem (i daglig tale Cindy), og hun er
også bare faldet så godt til. Og hun er en spændende lille dame at lære
at kende!!!
Hun er faktisk en rigtig lille gimpe
Snakker utrolig meget, både under leg, kæl og (selvfølgelig) madtid.
Når vi kæler, spinder hun meget og højt, og så begynder hun ellers at
søge øjenkontakt og snakker hele tiden til mig
Og så rynker hun sin næse; det ser simpelthen bare så sødt ud!!!

Til gengæld har hun det med at hvæsse kløer i min sofa, hvæser og
sprutter af de andre for et godt ord, og er i mine øjne, en lettere
hysterisk lille dame *g*.
Men hvor er livet dog værd at leve, med så dejlige personligheder i sin
hverdag!

Chili er mere mild og simpel; til gengæld er hun så også en rigtig lille
krudtugle!
Hun er ikke til at styre på 10 tønder land, og har en hidtil ukendt
energi.
Hun kan simpelthen køre Charlie op som ingen anden; og jeg kan faktisk
sige med stor sikkerhed at han er helt fogabt i hende *s*.
Han er også glad for Cindy, men Chili er simpelthen bare "pigen i hans
liv".....
De er så søde sammen!

Nå, men det var lige en "lille" opdatering af livet her hos os.

Hilsen Nina og Coon´erne.

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 21-06-03 10:38

>De er så søde sammen!

Ja , de er nuttede alle tre! De må være aldeles bedårende sammen, når de
leger.

--
Venlig hilsen, Ragna