Probs. Med BF1942 Mods ?? Hjælp.....
Fra : --=Stone=--

Dato : 20-06-03 10:12

Hej,

Jeg har fået probs. med mine mods, efter jeg har opdateret til patch 1.4 ?
Når jeg vil aktiver et mod, bliver jeg smidt ud på skrivebordet..... That
Sucks.....
Jeg bruger en nocd patch, som passer til Patch 1.4, men det er umidelbart
ikke den, der laver rav i den, for jeg kunne heller ikke spille mods, med
min original skive før, også under ver. 1.4 .
Hvad kan der være galt ? jeg havde en modfix.zip til patch 1.31 men det
hjælper lige lidt at bruge den !!

Mit system er som følger :

Redeon 9700Pro
P4 3.0
Pc 3200 1024 mb
DX 9.0

Hjæææælp jeg er desparat...

--=Stone=--

Fra : Kim B.

Dato : 20-06-03 15:32

> [...]
> min original skive før, også under ver. 1.4 .
> Hvad kan der være galt ? jeg havde en modfix.zip til patch 1.31 men det

Du skal bruge en "mod" der understøtter den patch til BF 1942 der hedder
1.4.
Desert combat har lige udgivet en der hedder Desert Combat v0.38d Public
Alpha Mod. Der er en fullinstall, så du skal hente ca.326 MB.

--
Kim B. Steffensen
(Skridspasser(DK))

Fra : --=Stone=--

Dato : 20-06-03 16:30

">
> [...]
> Desert combat har lige udgivet en der hedder Desert Combat v0.38d Public
> Alpha Mod. Der er en fullinstall, så du skal hente ca.326 MB.

Ok, jeg har BF1942 med Patch 1.4 + Desert Combat (
DesertCombat0.38dFullInstall ) som blev hentet igår aftes.
Men det kører stadig ikke !! havd er der galt ??
Som nævnt så kører jeg med No Cd patch som passer til Ver. 1.4

Hjææællp....

--=Stone=--