SE T610
Fra : Dr Frank

Dato : 20-06-03 09:35

Hey

Jeg fik mig lige en Sony Ericsson T610 den anden dag!
Jeg ville bare lige skrive at sådan en fætter burde alle have. Den er
MEGA sej.

- Kvalitets mobil som er virkeligt solid at have med at gøre.
- Super display på 65K farver- 128x160 pixler...
- Menuer er blevet bedre en T68i og er nu lige så hurtige som Nokia's
- Hurtige sms'er. Taster til mellemrum m.m. er lagt mere op af Nokias
modeller!
- Udmærket kamera... Dog mest til billeder som tages tæt på!
- Kalender som i T68i... dvs. god
- Mobilen har jo alt hvad man behøver, om man er på farten eller bare
er en mobilnørd som skal have det nyeste og bedste! Alt i alt en noget
bedre mobil end min gamle Nokia 7210. Funktioner ligger tæt på SE
T68i, men bare bedre på de fleste punkter, samt at der jo er kommet
Java, polyring, kamera m.m. Selv e-mail klienten (sonofon), som jeg
ikke kunne få til at virke på T68i, virker fint på T610.

Minus ved mobilen er: Display er ikke så let at aflæse i solskin og
uret på pauseskærmen er næsten umuligt af aflæse. Kunne have været en
TFT skærm, men så have standby tiden nok været væsentligt dårligere.

Men absolut en mobil som er værd at anbefale… Selv prisen er jo
fornuftig

Fra : Jens Lyn

Dato : 22-06-03 00:14

Hey !

Må jeg spørge hvor du købte den henne og hvor meget du gav ? Kan man finde
den til under 3000,- i en butik som ikke kun er en internetbutik ?

- Rasmus

On 20/06/03 10:35, in article
fa1a0df4.0306200035.4ac68069@posting.google.com, "Dr Frank"

Fra : Johnny

Dato : 22-06-03 22:44

Jens Lyn wrote:
> Hey !
>
> Må jeg spørge hvor du købte den henne og hvor meget du gav ? Kan man finde
> den til under 3000,- i en butik som ikke kun er en internetbutik ?
>
> - Rasmus

Prøv f.eks. en af Sonofon butikkerne. kr. 2.999,- med abonnement og kr.
3.374,- uden.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!