E-mail til mobiltelefoner
Fra : Sir M

Dato : 20-06-03 06:52

Hej alle!

Jeg er lidt af en novice udi nyhedsgrupper, så jeg ved ikke, om emnet har
været oppe før, men jeg ved, at det tidligere har været muligt at afsende
emails til en mobiltelefon, bare man kendte de rigtige @-adresser. Jeg læste
om det i JP og fandt en lille oversigt her, men i dag er der jo også
MMS-beskeder og det kunne jo være rart også at kunne smide sådan en afsted i
ny og næ.

Er der nogle, der ved, hvor man kan finde en oversigt over disse @-adresser
?

Mvh.
Mikael

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-06-03 08:13

"Sir M" <mkk.ne@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> om det i JP og fandt en lille oversigt her, men i dag er der jo også
> MMS-beskeder og det kunne jo være rart også at kunne smide sådan en afsted i

Det har næsten alle selskaberne afskaffet. Måske virker det stadig til Sonofon:
nummeret@note.sonofon.dk eller til Telia nummeret@gsm1800.telia.dk

Til TDC og Orange er det ikke længere muligt.

Claus

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 20-06-03 14:05

Claus E Beyer wrote:
> Det har næsten alle selskaberne afskaffet. Måske virker det stadig
> til Sonofon: nummeret@note.sonofon.dk eller til Telia
> nummeret@gsm1800.telia.dk

Sonofon har også afskaffet det.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-06-03 22:46

Per H. Nielsen skrev Fredag den 20. juni 2003 15:05 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Sonofon har også afskaffet det.

Man kan dog få Sonofon Internet, hvor man kan få Subj: ud som SMS.
(sammen med From: headeren)

Ivar Madsen

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 21-06-03 09:16

Ivar Madsen wrote:
> Man kan dog få Sonofon Internet, hvor man kan få Subj: ud som SMS.
> (sammen med From: headeren)

Kan man også sende til andre end Sonofon-telefoner fra Sonofon Internet?

Og hvordan sætter man det op? Jeg har set, at muligheden er nævnt
i materialet fra Sonofon, men jeg kan ikke lige finde noget der
beskriver hvad man skal gøre for at aktivere det.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Fischer

Dato : 20-06-03 14:10

> [...]
> nummeret@note.sonofon.dk eller til Telia nummeret@gsm1800.telia.dk
>
> Til TDC og Orange er det ikke længere muligt.

TDC-kunder kan gratis oprette Besked-robot hvor man så får en adresse.

--
*Fischer
Nu kun 11 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-06-03 15:37

> TDC-kunder kan gratis oprette Besked-robot hvor man så får en adresse.

Alternativt kunne man oprette en konto på http://smsnu.dk (ikke MMS-beskeder),
men det var jo nok en gratis service Mikael tænkte på...?

--
Michael
MobiNEWS holder dig opdateret med seneste nyt fra mobilindustrien