vil ikke æde
Fra : Thomas

Dato : 30-03-01 15:41

mine discus vil ikke æde mere, de okmmer godt nok har og smager på
sagerne men spiser ingen ting .............

Fra : Klaus R Langberg

Dato : 30-03-01 19:10

> mine discus vil ikke æde mere, de okmmer godt nok har og smager på
> sagerne men spiser ingen ting .............
Hej Thomas
Du må nok komme med nogle flere oplysninger ang. temperatur, hvor lang tid
du har haft dem og hvor længe det har stået på.
Men det kunne måske skyldes en eller anden form for flagellater. Det kan
også skyldes andre ting såsom stress afstedkommet ved en flytning eller din
vandkvalitet måske ikke er helt som den skal være. Du kan jo også læse den
tråd som du selv startede Discus og varmekur der står der lidt om hvad der
måske kunne være i vejen med dine fiske.

Venlig hilsen
Klaus
klaus@langberg.net