Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dk.fritid.foto forsvundet fra tdc's server~
Fra : Poul B-H

Dato : 19-06-03 22:26

Måske er dette OT men, hvor skal jeg så spørge ?

Jeg plejer at kunne se dk.fritid.foto på enten dtext.news.tele.dk eller
news.inet.tele.dk men nu er gruppen forsvundet sammen med adskillige andre.
Jeg sender så dette via sunsite.auc.dk, men de mangler en masse udenlandske
grupper.

Hvad pokker sker der når teledk fjerner danske grupper men stadigvæk har
alle mulige mærkelige udenlandske r ?

Findes der andre newsgroup servere der kan bruges ? Jeg kan ikke finde nogen
server navne på teledk's hjemmeside.

Poul B-H

Fra : Steen Kristiansen

Dato : 19-06-03 22:23

Du har skam ramt rigtigt, dk.fritid.foto via news.tele.dk

Mvh
Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-06-03 22:55

Poul B-H wrote:
> Måske er dette OT men, hvor skal jeg så spørge ?

news:tele.internet.news-service eller
news:dk.edb.internet.software.mail+news eller

Jeg har ikke manglet nogle grupper (bruger også dtext.news.tele.dk) - så
det er sikkert lopkalt på din makine, der er problemer ?

Prøv at indlæse grupperne igen.......

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Preben

Dato : 19-06-03 23:00

> [...]
> alle mulige mærkelige udenlandske r ?
>
> Findes der andre newsgroup servere der kan bruges ? Jeg kan ikke finde

Har du prøvet af formatere kortet?

Peter

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-06-03 00:41

"Preben" <pcdoctorX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet af formatere kortet?
>
> Peter

Hvaaa'... Peter, du skal da vist til at i seng

mvh Frank

Fra : Michael Jensen

Dato : 20-06-03 00:18

> Hvad pokker sker der når teledk fjerner danske grupper men stadigvæk har
> alle mulige mærkelige udenlandske r ?

Hej Poul!

Der er fint hul igennem på news.inet.tele.dk fra min computer. Prøv at
genindlæs nyhedsgrupperne :)

Held og lykke!

Venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Poul B-H

Dato : 20-06-03 22:24

TAK for det
Genindlæsning hjalp, der dukkede endda grupper op som jeg troede tdc havde
fjernet for længst

Poul B-H