Billeder af Mille
Fra : HH

Dato : 19-06-03 22:16

Ja, nu har jeg spurgt om så mange ting..og langt om længe er der mulighed
for at se Mille-hunden på billede.

Jeg har smidt nogle billeder i dk.binear....

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 19-06-03 22:24

Hej Henrik

"HH" <hansehen@mail.tele.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Jeg har smidt nogle billeder i dk.binear....

Nøjjjjj hun er lækker, hende kan du kun være stolt af *SS*

Mange hilnser fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 20-06-03 07:20

Hej Henrik

Jeg kan ikke finde billederne af Mille kun hendes ødelæggelser Jeg kan
se, at Ayas ødelæggen tapet næsten ingenting er i forhold hertil

Kan du ikke poste billederne igen. Jeg kan ikke se for mange billeder af
dejlige bordere.

Hilsen Helle

www.helleshunde.dk

Fra : henrik hansen

Dato : 20-06-03 11:47

"Helle Jensen" <hellejensen@newmail.dk> wrote in message news:<3ef2a7b1$0$13194$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> se, at Ayas ødelæggen tapet næsten ingenting er i forhold hertil
>
> Kan du ikke poste billederne igen. Jeg kan ikke se for mange billeder af

Billederne er postet forinden de aktiviteter hun har haft gang i. Der
er postet en masse filer efterfølgende så de ligger nok langt nede på
listen. Men ellers er der mulighed for at hente de næste meddelelser,
alt efter hvor mange meddelelser dit program er sat til at hente.

Jeg poster billederne igen i aften for at få dem højere på listen.

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 20-06-03 20:26

Hun er virkelig sød.
Border Collies er bare FOR dejlige!
Det er bestemt heller ikke sidste gang vi har købt en BC
Hilsen
Ulla
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7