vba i excel----håber der er nogen der vil ~
Fra : Henrik Ledstrup Mort~

Dato : 19-06-03 21:22

hej alle

er lidt i tvivl om dette er det korrekte forum, men ingen har svaret i
regneark-gruppen
Håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe

Jeg har en gang haft en makro, der kopierede data i et ark, til
næste tomme rækker i et andet angivet ark. dvs, "fyldte på" efterhånden.

Den kan jeg bare ikke finde nu, og da det er utrolig lang tid siden, og da
jeg ikke er så velbevandret udi makro-
programmering håber jeg at der er nogen der kan hjælpe

vh
henrik

Fra : meiland

Dato : 20-06-03 07:56

Hej Henrik !

Jeg har lavet det samme på et tidspunkt i et faktureringssystem i excel.

Jeg vil gerne prøve at se på det for dig. Hvis du vil, kan du sende dit
regneark til mig på

Reklamer-NO_SPAM-@meiland.dk

Fjern selv -NO_SPAM-

/meiland

http://www.kandu.dk/

Fra : preben nielsen

Dato : 20-06-03 15:45

"Henrik Ledstrup Mortensen" <henrik@-xx-ledstrup.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef21bd3$0$76061$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har en gang haft en makro, der kopierede data i et ark, til
> næste tomme rækker i et andet angivet ark. dvs, "fyldte på"

news:dk.edb.regneark er gruppen for dig...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk