mere om pdf filer
Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-06-03 20:38

Hejsa NG (man skulle måske sige igen igen)

Tror måske ikke det er den rette gruppe, men kan ikke finde en bedrer og
bruger jo FP.

Håber på at nogen kan hjælpe, med hvordan får man link til at virke på et
pdf dokument. Jeg har skrevet et par link i det dokument som er lavet i word
og så koventeret til pdf, men her virker de så ikke, men de der har lavet
programmet jeg bruger har et link der virker.

Adressen er http://www.sydhavsoernesbowlingklub.dk/Herrersnit_foraar03.pdf ,
og ved at trykke på "se også damernes snit arkiv her" skulle man komme til
næste side, men det virker så ikke, hvorfor ??

På forhånd tak for hjælpen

Jesper c",)

Fra : Marchwitz

Dato : 19-06-03 22:59

Jeg tvivler på at man kan linke i et pdf dokument.
Jeg kan i hvert fald ikke lige regne ud hvordan.
Men jeg kan da godt se en løsning på dit problem.
Hvis du fremstiller siden med rammer, kan du anbringe dine links i en
ramme og vise dine pdf dokumenter i en anden.

Med venlig hilsen
Kim marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-06-03 17:45

"Marchwitz" <Marchwitz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis du fremstiller siden med rammer, kan du anbringe dine links i en
> ramme og vise dine pdf dokumenter i en anden.

Efter at have undersøgt det i et par dage, viser det sig at du delvis har
ret. Man kan købe sig til en pro version af programmet og derved lave links,
men det koster altså 50 $ og det er måske lige i over kanten, så vigtigt er
de links jo heller ikk.

Mange hilsner Jesper c",)