forsikring af jolle, hvor??
Fra : Martin

Dato : 19-06-03 20:28

Hej i gruppen..

Er der nogle af jer som har et forslag til en billig tyveri forsikring af en
Jolle (nybygget til en værdi
af ca. 17000,-) påhængsmotoren skal ikke forsikres.. Jollen er under 17 fod
og er en ganske alm
åben jolle..

hilsen martin

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 19-06-03 21:48

Ja. prøv Codan forsikring. det er nok den billigste med hensyn til både.
mvh
Kurt
Lynetten

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 19-06-03 22:25

"Kurt Jørgensen" <nancy.kurt@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja. prøv Codan forsikring. det er nok den billigste med hensyn til både.

Det dælme ikke rigtigt!
Jeg har lige sparet 2000,- ved at skifte fra Codan til Alka/Nordeuropa på
min Bianca 28. Og det til trods for såkaldt gunstig pris via sejlklubben.
Til gengæld er Alka bedre på enkelte områder! Såååå deeeeet

---
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Michael Pedersen

Dato : 19-06-03 22:10

> [...]
en
> Jolle (nybygget til en værdi
> af ca. 17000,-) påhængsmotoren skal ikke forsikres.. Jollen er under 17

Hej Martin
Der er nogle indbo forsikringer der dækker en jolle.

Venlig hilsen

Michael Pedersen

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 20-06-03 05:17

"Martin" <viper.svn@ofir.dk> wrote in message
> [...]
en
> Jolle (nybygget til en værdi
> af ca. 17000,-) påhængsmotoren skal ikke forsikres.. Jollen er under 17

Spørg Panteanius (eller hvad det nu er de hedder). De gav et ganske
fornuftigt tilbud på vores Wayfarer.

/Martin