Gratis upload af eget MMS billede?
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 19-06-03 17:27

Hejsa!

Jeg faldt for et stykke tid siden over en hjemmeside hvor man, i modsætning
til de fleste andre danske sider, kunne uploade sit eget foto og derefter
hente det over wap. Servicen var gratis på denne side...

Er der nogle der lige vil smide mig adressen, da jeg har smidt den væk...
gider ikke bruge Telmore til det! Det er fandme for dyrt!

Hilsen
Jonas :)

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 19-06-03 17:36

Det kunne evt. være denne side: http://www.eaid.dk/mobil.php

Fra : MaRk

Dato : 20-06-03 11:13

> [...]
> til de fleste andre danske sider, kunne uploade sit eget foto og derefter
> hente det over wap. Servicen var gratis på denne side...

www.coolservice.dk

Mvh
Mark

Fra : -= T Rex - 6400 =-