Layer, JS og textarea
Fra : Bo Dudek

Dato : 19-06-03 17:12

Hejsa

Jeg har et stort problem med et layer, som jeg flytter med javascript.
I mit layer ligger der en formular, hvori der ligger et textarea. Når
man flytter med layeret, giver min IE en ulovlig handling. Hvis jeg
fjerner textareaet, opstår denne fejl ikke.

Link: http://mediegruppeniis.dynamicsystems.dk/website/punktum

(klik på kontakt)

Er jeg den eneste, der får denne oplevelse, og hvis ikke, har nogen så
et bud på, hvad der kan være galt?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : jopa

Dato : 19-06-03 17:31

Davs du
Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev bla:
> [...]
> man flytter med layeret, giver min IE en ulovlig handling. Hvis jeg
> fjerner textareaet, opstår denne fejl ikke.

Problemet opstår også her med IE, men ikke i Mozilla og Opera.

Koden er riiiimelig kompliceret så jeg har ingen bud, men du kunne evt
fjerne noget af teksten (i toppen) på formularen således at man ikke skal
scrolle, da det vist er ved scroll problemet opstår

så det

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk