Killinger
Fra : Mike

Dato : 19-06-03 15:54

Hej NG

Hvis der er nogen som er interesseret i, at få en killing eller tre,
eller bare har lyst til at se et par søde billeder, så kig en tur ind på
denne adresse: http://www.mike.westdorf.dk Jeg tager gerne mod kommentar
til siden.

MVH
Mike

---

Fra : Jernladyen

Dato : 19-06-03 16:32

"Mike" skrev d. 19-06-03 15:54 dette indlæg :
> [...]
tre,
> eller bare har lyst til at se et par søde billeder, så kig en tur ind

Det er dog nogle ubeskrivelige dejlige killinger. Jeg var godt nok ved
alvorligt at overveje at sende mine to små "dynetissere" ud på en gård
og så få dine i stedet. Men jeg har bestemt mig til, at de SKAL lære at
blive helt renlige. Selv om de vist ikke er de klogeste i denne verden,
så har de jo også ret til at blive behandlet ordentligt. Men det er godt
nok fristende. Vores killing, som desværre måtte aflives p.g.a. en enorm
udposning på spiserøret, lignede meget de to trefarvede. Og hun var den
kæreste kat jeg nogensinde har haft.
Hilsen
Jette

http://www.kandu.dk/

Fra : Mike

Dato : 20-06-03 16:20

"Jernladyen" <Jernladyen.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> nok fristende. Vores killing, som desværre måtte aflives p.g.a. en enorm
> udposning på spiserøret, lignede meget de to trefarvede. Og hun var den

Ja de er dælme dejlige, og det bliver også vemodigt at skulle skille sig
af med dem... Især den sorte, den er helt utrolig menneske-glad, og meget
kælen. Om aftenen når vi sider og ser fjernsyn, så er den der med det samme,
den putter sig helt ind til mig, og der sover den trygt og godt. Det lille
skrøbelige væsen, stoler bare på at jeg ikke gør den noget. Sikken en
tillid, det er fanme så kært...

De andre er faktisk også temmelig kælen, men de er mere som killinger
er, de leger og pjatter meget, de skiller sig en del ud fra den sorte, på en
eller anden måde.

MVH
Mike

---

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-06-03 17:23

> [...]
killinger
> er, de leger og pjatter meget, de skiller sig en del ud fra den

Supersøde, skønne killinger!
Ja, de små "bæster" har det med at ramme én direkte i
hjertekulen.
Jeg skulle absolut ikke have flere end de to katte, jeg allerede
havde, da jeg for snart 4 år siden var til fødselsdag hos min
søster.
Meen lille Nikita (som også er sort) ville det anderledes. Hun
var simpelthen så bedårende dejlig, at jeg lynhurtigt besluttede
mig for, at to katte egentlig var i underkanten *GG*
At min aby, Ferina; så var af en ganske anden mening, og syntes
at den sorte "møgunge" var en ganske unødvendig anskaffelse, det
er en helt anden historie *S*

Kan man fornemme, at jeres lille sorte dame ikke får noget nyt
hjem, men bliver boende, hvor hun er? Synes det snerper derhen
efter - og hvor jeg forstår det, hun er ganske vidunderlig!

mvh Eva